< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

ovo je blog u kojem ću govoriti o svojoj svakodnevnici....





















Evo tu vam piše nekaj malo o meni::))


Ime: Bojana
Prezime: ajoj, zaboravila sam
Datum i godina rođenja: 15.04.1993. god.
Horoskopski znak: ovan
Škola: ekonomska škola
Razred: 1.srednje
Hobi : plesna škola Livi
Visina, težina: 170cm, a o težini nečemo...hehe
Boja kose,očiju: smeđa, smeđa
Obitelj: mama Jasminka,tata Zdravko, sestre Boška i Korina i brat Borko
Klub za koji navijam: D I N A M O
Best frendice: Petra, Marija, Ria, Antonija, Daria, Sara, Anja, Melita, Maja, ...
Skoro pa naj frendice: Mirna, Martina, Adela, Ana, Andreja, Petra, Anita, Tifani, Ivana, Katarina,...
Naj frendovi: Ivan,Emil, Bađo,Nicko,Markec,Rilind...
Kućni ljubimac: pas Švrćo, kornjača Korna, zeka Sivkica
Naj boja: crvena, žuta, plava,..
ICQ : 475-095-198
MSN:bojchika@live.com
Email:bojchika@net.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Opis nekih mojih frendica:

Petra: naj, naj frendica...zabavna je, dobra, poštena, uvijek je spremna pomoći, snalažljiva, čuva sve tajne,...prava frendica
inače super igra stolni tenis i ima tolko pehara i medalja kaj ni ona sama nezna kolko...hehe i ima dečka damira... fakat je najbolja...


Marija: e marica je zakon... kad smo mi pokraj nje cepamo se od smeha... dobra je, poštena, zabavna, čuva sve moje tajne... hehe...i se najbolje o njoj...mara inače odlično pleše cha-cha-cha i ostale plesove... heh :...bravo mara... ...ona mi je isto naj, naj frendica...

ovo je slika marice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ria: e za Riachicu neam komentara...ona vam je tako zakon osoba...uvijek dela neke gluposti...neznam kaj bi mi bez nje... bilo bi nam jako, jako dosadno...hehe...ona se sve usudi napraviti...e,fkt je zakon... kaj god misli o nekome reće mu to u facu... tak trea... bravo... ...s njom sam si naj frendica još od prvog razreda...pusek...


na ovim slikama bi mogla biti ria...slika govori tisuću

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Antonija: tonka mi je naj , naj frendica...inače je iz zagreba.. ali se vidimo po ljeti, na proljeće na moru... i za božić i slično....to je totalno ludo dete...ja i ona delamo takve gluposti... heh
nikad nam nije dosadno kad smo pokraj nje... pozdrav tonki...jedva čekam da se vidimo...pusa


nažalost nemam sliku od antonije , ali ju budem imala za kojih 10 dana...


Daria: dobra frendica....često se znamo posvađati, ali se odma pomirimo...heh..kaj ćeš...


evo nisam imala drugu sliku pa moram staviti ovu... lijevo je Daria, a desno Sara. Da ste ih čuli kak su pjevale..!!cure...ajd u pjevačke vode... ..heh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mirna: jako mi je dobra frendica...zabavna je , dobra... i sve naj, naj...nikad nam nije dosadno kad smo s njom u društvu... baš je zakon...



Mirna -rapperica... hehe... super slikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo su vam neke slike od mojih frendova::))))


Enes, Leon i Marko- moj 13. ročkas
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sestra Boška i bratić Damir
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Petra i Anita za moj 13. ročkas....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ria i Emil...my frends....heh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja seka Korina, polusestrična Tifani i ja....u zoološkom vrtu...tri majmuna...hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo su neke slike od maturalca ...prošle godine...

Mato i Bađo... u elementu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Markec and his friend
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostale slikice:

jedan dio mog razreda...!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ria, ja i Korina....na plesnoj....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Korinčica i ja....ja-kao plavuša...kad je to bilo...uuuuhhhhh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ria, Petra i ja na nastupu u našoj školi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anja...one of my friends

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andreja...funny girl...hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tonka,ja i Korina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Daria, ja, Dea, i Korina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...RiAcH...
...DaRiCa...
...MoNiKa...
...LuCiKa...
...BaĐo...
...SoNjA...
...MaRkEc...
...MaRiCa...
...SaRa 2...
...BaJiCe...
...DaNcE gIrL...
...MaLeNa...
...MaSiCa...
...EkOnOmIsTiCe...
...DaWn666...
...MaRcHy...
...SaRa...
...OpAljEnA Do BoLa...
...BeTa 13...
...MoTiKiCa...
...FrIeNd4eVeR...
...CoMe wItH Me...
...BrInEtA...
...MeLiTa...
...AuRoRa I tArA...
...OsIjEk...
...
....TuLuMaRkA...
...SlAtKa MaLa...
...NaBrIjAnA zMiJiCa...
...IvOnA...
...BeSt FrEnDiCe ZaUvIjEk...
...MaRiJa...
....LjUbItElJiCa PlEsA...
....RuLeS Of ThE sTrEeT...
...IvAnAs WoRlD...
...MaTeJa...
...SkOrO nOrMaLnA...
...LoRdIcA...
...AnIn BlOgAcH...
...O mEnI I SvEmU....
....MiRnA...
...MiReLa....
...Me, mySeLf AnD I...
...NoČnI oRaO...
...TeNa...
...BaRbArA...
...MaRtInA...
...ElLiCa...
...KnEzZ...
..ToNcHiTzA...
...DeJa...
...AvRiLkA...
...CoKoLaDiCe...
...BaBsI 15....
...OnLy RoCk'N'rOlL...L
...AnJa...
...IvAnA...
...TrEe HiLl GiRl...
...AnToNeLa...
...MrZiM tE a vOlIm Te...
...MaLa MeDiCiNaRkA...
...DvIjE lUdE mAčKe...
...Ja I nItKo ViŠe...
...MaLa KoVrČaVa...
...MeRy I rOžA...
...MaLo ČuDoViŠtE...
...MaRiNa...
...WoNcY...
...KeTiCa...
...GiRlS aNd MuSiC...
...MaRe...
...DiScO GiRl...
...ZaŠtItA žIvOtInJa...
...PiNkY GiRl...
...ThE sImS...
...Meeeeeeee....
...YoU AnD mE ToGeThEr...
...I Am HoT So WhAt...
...MaRe...
...CaDy...
...IzGuBlJeNa...







Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

ponedjeljak, 17.09.2007.

BEZ NASLOVA......

Bok ljudeki.....!!!!wavewavewavewavewave

Neam baš imspiracije za naslov pa vidite kaj je ispalobeljbelj...hehesretan
kao prvo...moram vam se svima zahvalit na komentarima..sretansretanyesyes..baš ste dragi....yesyes

Meni je u školi superyes....društvo je superyes....i ide mi učenjeyeswink.... tak da je super....pod nastavom mi je jako zabavno jer sedim s darijom i maricomyes...celo vreme me nasmijavaju...hehe....super su....i si ostali u razredu....si su baš fora.......yesyesyesyes
pošto nemam baš o čemu pisati malo bum vam pisala o frendicama...hehenaughty
moram reći da je imam super frendice....yesyesyesyes....pogotovo daria...prava frendica....baš je najbolja....ve je fakat jena od naj frendica....al fakat...hehe

I petra...i marica i mirna i ria i se frendice...mislim kaj nebu ispalo da sam na njih pozabila.....nonononononononononononononono...never....nononononono
tak da sam zaključila da imam najfrendice na svijetu....onak koji zaključak...hehe...ma to sam i prije znala...hehe....yesyesyesyesyes

Do ve su bile marica i daria kod mene...prvo smo si napisale zadaću, pa smo se vučile i onda smo nekše gluposti izvodile...isprobavale moju odjeću i slično...pa mi je daria ftrgla zavjesu....hehe...ma nea veze....

Ajd idem ja ljudi spat.....roflroflroflrofl....mara već u pol 7 dolazi po mene.....i u školu...joooooj...crycry.headbangheadbangmadmadpuknucupuknucu..eh doro...preživeli bumo....nadam se...yes.....hehe
pozdrav svima koji mi komentiraju....(sam vi tak nastaviteyesyesyesyesyes)petru, maricu,dariu, riu, tonku i sve ostale....yesyesyes
e da i katju...smijeh.hehe
pozz...:))))))))))))))))))))))wavewavewavewavemahwavemahmahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah



| komentari (216) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.