Danas sam...

12.04.2005., utorak

danas sam...
samo jedna latica tek procvale jabuke
trudim se disati na buri
trudim se ostati svoja

danas sam
strah od besmrtnosti ovog proljeca
koje se nikada vise nece ponoviti
strah od ovog trena u kojem postojis

ja te sanjam
gledam kroz vlazni goblen kise
kako jedemo zelene jabuke
i kao bezbrizna sam

danas sam...
ovo jutro koje nikada vise svanuti nece
promijenjljiva
a ne mijenjam se cak ni za te tvoje poljupce u vrat
dok oni odjekuju njeznoscu kao val razbijen o prazninu pecine.

danas mi se pridruzi
u jednoj meditacijskoj vjezbi-
disi
zatvori oci
zgrabi svoj Zen
osjeti proljece na mojim trepavicama,
osjeti slatki drhtaj nedozrelog
dotakni prazninu svoje pecine
i ostrice njeznosti pod bosim stopalima...

- 19:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Golem je svijet što ga nosim u glavi.
No kako sebe osloboditi i njega osloboditi, a da sve ne razderem.
Ali je hiljadu puta bolje razderati nego ga zadržavati u sebi ili pokopati.
Pa zato sam ovdje, to mi je jasno!

F. Kafka

Linkovi