/ ...tuga,tuga i tuga... - --)love me or hate me(-- - Blog.hr

četvrtak, 26.04.2007.

...tuga,tuga i tuga...

...ola ljudi...kraj tjedna je...kako dobro...i onda 4 dana slobodni...sada sam trebala biti na putu u pariz...ali evo ipak nista...nije mi se dalo ic...upravo sam dosla iz grada...bilo je dobro...ali tuzan krajno...nina ful mi je krivo...ali...znas ti vec stazaliven...svidaju mi se dva decka...ne znam za koga da se odlucim...danas sam vidjela jednog od njih...ali...jedan od njih je drogeras...i unistila ga je droga...svi su mi rekli da se odljubim od njega ali ja ne mogu...nina zna ovog drugog...i rekla mi je da pokusam nesto...ali bojim se...bojim se da ce odgovor biti NE...a to ne zelim...ne zelim vise patit...dosta sam u zivotu patila...i zbog deckiju a i zbog bivseg najboljeg frenda...prije smo bili nerazvojni...sve sam mu mogla rec...svasta smo prozivjeli zajedno ali...sve je to nestalo...toga vise nema...a voljela bi da se vrati...svi ti nasi razgovori...zezancije...sve se to svelo na skromni pozdrav kad se vidimo...fali mi...on i njegove provale...a sad decki...imam dosta frendova i sve ih jednim dijelom volim...ali da svu tu ljubav koju osjecam prema njima skupim nije veca od ljubavi koju osjecam prema najboljoj prijateljici nini...volim ju...i ne zeli i nju izgubit...ne znam dali da nesto poduzmem kod ovog drogog...bojim se odgovora...bojim se da cu opet patit...a to ne zelim...ponekad mi dode da se ubijem...jer patnju koju sam ja prozivjela u zivotu...malo je njih probalo...bilo je tu jos tuge osim ove ali ne bi o tome...zelim bit sretna...i jesam ali bojim se da ce mi to netko unistit...jer mi je tako stalno...zato cu iskoristi ovo vrijeme i nadam se da ce sve dobro proc sa ovim drugim...ako odlucim nes poduzet...a ako opet naide tuga u mom zivotu morat cu se suocit s njome kao ostalo vrijeme...sta ja mogu...tako je kako je...zivot ide dalje...i moram se suociti s time...ali najveca zelja mi je da popricam sa svojim bivsim najboljim frendom...i da si kazemo sta si imamo za rec i sta mislimo o svemu tome sta se dogodilo...i da bude ko prije...a nis idem sad...pusa svima...i budite sretni kad vec mozete...kisich...

...evo nesto o meni...


- 20:31 - Komentari (28) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.