< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

slavni...
ovo je moj drugi blog !!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
moja best frendica

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

bedzevi.com,button,badges,priponke,Punk's not dead

bedzevi.com,button,badges,priponke,Wake up!

bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Wait a minute

bedzevi.com,button,badges,priponke,Try me!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Hip-Hop

bedzevi.com,button,badges,priponke,CSI

bedzevi.com,button,badges,priponke,Paris Hilton

bedzevi.com,button,badges,priponke,My dad rocks!

bedzevi.com,button,badges,priponke,The Boss

bedzevi.com,button,badges,priponke,Tiger

bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Danger

bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss me

bedzevi.com,button,badges,priponke,Forever yours

bedzevi.com,button,badges,priponke,Girl

bedzevi.com,button,badges,priponke,LOL

bedzevi.com,button,badges,priponke,Devil woman

subota, 03.05.2008.

××_BOG JE MOJ SPASITELJ,NJEMU SE UTJEČEM,U RUKU NJEGOVU JA SVOJU POLAŽEM. PUŠTAM DA VODI ME,U VJERI SLIJEDIM GA,OD SMRTI VJEČNE ON MI DUŠU IZBAVLJA.DUŠA MI BIJAŠE SVA OKOVOM SPUTANA,KORAK MOJ POSTA UMORAN I BESCILJAN.AL ON ME POGLEDA BLAG I MILOSRDAN._××

crkvena pjesma!!nije cjela...ali bolje ista nego ništa!!!evo spremam se za
PRVU PREIČEST!!!!!jedva cekam!!!!!!!uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!ovako:
obecala sam ivoni da ce ovaj postbiti o meni!!!!!!!!!!!!!!!pa i hoce!
da vidimo....hmmmmmmmmm...

u skoli smo dobili nedavno novu uciteljicu.
zove se Martina(25).
jako je stroga ali unatoč tome razred je ne slusa dok se ne zadere i nekom neda opomeni u imenik ili takvo nešto.
naša prošla učiteljica bila je jako blaga pa se nismo navikli na strogu učiteljicu.
ali posto je učiteljica Martina jako stroga i ne dopušta da njen razred bude
neposlušan i ne želi da bude svinjac ona dreži red.
no naravno ima tu onih koji remete red u nered!
ali ijako je naša učiteljica jako mlada i jako stroga drži se onoga sto kaze pa makar to ona rekla prošle godine!!!
ona ima svoj stav a to je jako bitno u životu!!!!!
učiteljica Martina prije je radila samo u jednoj školi(neznam ime).
ali dobro!!!
svaki test (pisali smo 2 s njom) nije bilo jedninica(osim dobili su jedinice samo sdvije cure koje su se nadurile i nisu htjele napisati pola ali ce ponavljat)
ona zeli da nas razred bude najbolji!sbi se slazemo s njom
pa joj neke cure mozda jedan decko pomazu u tome!!!
za sad idemo na bolje(osim ponasanja naravno)!!!!
iskreno.............mislim da ce učiteljica Martina uspjeti sredidti naš razred kao što je bilo kad smo bili 1. rared(tada je bila s nama učiteljica Gabrijela ona se vrača u drugom polugodištu četvrtog razreda. zatrudnila je psssst)
dosta o skoli
Evo i blizi se prva pricest!!!!!!
sutra je 4.5.2008 u CRKVI MARIJE POMOCNICE NA KNEZIJI!!
u 10:30.....
molim da tko ima msn da ga da!!!!!!!!
idem!!!!!
IVONA.....OVAJ POST JE POSVEĆEN TEBI!!!!!!
SLIKE:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

NASTAVAK 4.5.2008

ej ljudaci evo mene ponovno!!
bilo mi dosadno pa evo nastavljam ovaj post da bude malo duzi!!!!
danas bila nam je prva pričest!!!!
bilo je odlično!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja sam morala recitirati ovo:
O dođi dragi Isuse k meni
u malo mi srce dođi.
pa samnom u školu,kuću,
igru-svida pođi!
to sam ja morala recitirati lako je za naučit ali kad je došo red da ja recitiram sa još troje učenika ja sam mislila da ću sve zaboravit isse!!!!!!
al na kraju sve je bilo dobro....imali smo neke cvjetiće di je bio text koji smo trebali govoriti....
ja sam malo gledala a malo napamet!!!!!!!!
ijako sva sam se tresla(to je i moj tata prijmetio) by the way!!!!!!!!!!!
prićest je trajala 1 i pol sat!!!!!!!!!!!
headbangheadbangmadmadburninmadburninmadbangbang
dosadno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
poslje prve prićesti išli smo u restoran!
bilo je ok
vratili smp se oko 17:30
eto dragi moji ljudovi to vam je sveeeeeeeeeeeeeeee
za danas sljedeći post bit će najvjerojatnije sljedećeg mjeseca
dok se skupe komentari!!!!!!!!!!!!!!!!!!



click to create your own



| Reci nešto pametno… (12) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.