Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Opis bloga...

...All aboute death and my pain...
...I'm sorry if I hurt somebody heart...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

...All aboute me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime: Montena
Prezime: Perković
Nadimci: Monty, Sat, Satanic, Tena, String...
Datum i mjesto rođenja: 30.03.1992. u Virovitici
U horskopu: Ovan
Škola: 3. razred opće gimnazije Petra Preradovića

Od mjuze slušam: Children of Bodom, Dimmu Borgir, Sonatu Arcticu, Nightwish, Nirvanu, Iron Maiden, Blind Guardian i ostalo što ima veze s metalom...

Treniram: tajlandski box i idem u teretanu...

Volim: zimu, krv, dečke, frendove, more, čokoladu, vatru, mjesec, noć, groblje,dugu kosu na dečkima, plave oči, smisao za humor, nogomet, sport, životinje...

Ne volim: dvolične osobe, laž, ne povjerenje, grubost, vrijeđanje, fight, materijaliste...

Najdraža boja:crna i bijela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Ja naravno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostBuraz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Džemo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Iva, Džemo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Melly i Ivona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Tope i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Chiquitina rokeza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Samir i ja na treningu

...Linkovi...

Ella
Japimi
Blacken The Angel
Dark Tony 666
Sweet l@dy Jully
Gothic Puppet
Walter 666

petak, 04.01.2008.

Love Vampire!!!

Voljeni bili smo si
Zauvijek si otišao
Samo prijatelji ostali
A ja željna tvoje krvi
Tvog vručeg tijela
Bez tebe ja sama lutam...

Žedna krvi ubijam nevine
Ali ničija krv nije kao njegova
Pijem i sišem im krv
Ali me to ne zadovoljava
Tvoja me je krv jedina
Mogla strasno zadovoljiti...

Krvavo mi pismo stiše
Tvoja krv na njemu i tvoj život
Pokraj tvojeg kamenog groba stojim
Sva zamotana u crno
Kao i moja crna duša
Koja će da vječno pati za tobom...

Tebe više nema da me voliš
Da me krvlju hraniš
Svojim strasnim tijelom maziš
A meni ostaje samo nada
Nada za ovaj prokleti život
Bez tebe i tvoje krvi...

Bez tebe sam nitko
Samo prazno ime na zidu
Znaj tebe sam uvijek voljela
Slomljena nad grobom tvojim plačem
Na dno svojih koljena padam
Molim Boga i vraga da mi te vrate...

Uzalud ja živim bez tebe
Od krvi i mesa nisam
Ja sam vampir željan ljubavi
Umrijeti nemogu, to mi je životna kazna
Što leđa Bogu okrenula sam ja
I sotonu za gospodara uzela...

U ponoć ispod punog mjeseca
Ja kroz šumu boli trčim
Vrištim i bol si zadajem
Svaku životinju ubijem
I njene krvi se napijem
Iz dana u dan ubijam...

Kunem se da voljet ću te
Sve ih ubijam za tebe
Ja kao noć za besmrtnike
Poput tebe vrebam
Ali miris krvi mira mi neda
Sva me ta bol ubija...

S tom boli živjet više ne mogu
U zoru na toranj crkve izlazim
Zvono otkucava u ritmu mog srca
Sjećanja naša mi prolaze kroz misli
Suze mi naviru kao i sunce u daljini
Sunce me ubija, a duša vragu otišla...

...PozZ i KisS jadnoj određenij osobi...


Image Hosted by ImageShack.us

- 22:35 - ...help me... (7) - # - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.