Dodaj my bLoG među Favorites =)

† Jebesh zhivot kad morash patiti, kad chovjek chovjeka nemozhe shvatiti †
Free Web Counter

Melancholy

DuGoooo DuGoOoOo - ThE DaMnEd bLoG - Blog.hr
My MSN : la_dea_angel@hotmail.com

petak, 23.03.2007.

DuGoooo DuGoOoOo

dugo me nije bilo ljudoWi ... al znate, kao svaka superstar, i ja imam svoje obaveZe XDDD
ma nista .. skola sWe ok .. recimo .. ima nekih ljudoWa koji mi idu na K i udaljujem se sVe vishe od jedne my frendice al shta chesh .. tak ti je to .. nije istina da ljubav prode a prijateljstvo ostane .. sve je to prolaZno .. bar po meni .. samo ono najJache prezhivi .. ona najJacha emotion shto nas vezuje za jednu osobu .. to je ipak rijetko ..

al znate: zHao mi je =)

postajem sVe vishe i vishe masokistica .. kao da zhelim si stvarati probLeme u zhivotu .. kao da uzhivam u patnji i suzama .. ma bash ne kontam se .. pogotovo zato shto MRZIM LJUBAV .. al opet ne mogu bez nje .. nikako nikako .. al mrzim jeeeee iz dna dusheeee .. toliko se patiiiii ... >_< ma joj .. sWa sam zeznuta ... bit che da dolazi menopauza :PPPP

onda onda onda .. bila sam na klizanju ... i pala oko 15 tisucHa puta .. razbila si ruke, noze a strazhnjica mi plache ihihihih ma bash kao da sam neki anti-talent .. al onaj ko je bio sa mnom josh gore .. kao debil je izgledao .. a uistinu i j .. eehm .. opss .. bolje da ne :p

i konachno sam pochela opet slushati malo vishe mJuze .. od moje drage Sonate Arctica pa chak do Iced Earth .. falili su mi .. al bila je kriza .. i u krizi se ne razmishlja o nichem drugom nego o krizi .. LoL ma shta pricham ..

I ondaaaaa ... onda ... ochu da pustim tu koje poslovice koje su drage .. drazhe od drugih ..

Nemoj se kajati necheg shto si uchinio ako si bio sretan u onom trenutku.
Voljeti znachi dati .. neshto shto nemash .. nekomu koji to ne zheli.
Ako ti kazhu da je ljubav san, samo sanjaj. Al nemoj se chuditi ako se probudish suzama na ochi.
Nemoj vjerovati onomu koji smijuchi ti kazhe "volim te" nego onomu koji plachuchi ti govori "Voli me"

A sada neke po talijanski:

la differenza tra masturbazione e comunismo? nessuna, sono entrambi movimenti del cazzo
Io non un benaugurante, nel senso ke nn ti auguro nessun male specifico
In questo mondo di guerra e violenza anche i fiori piangono .. e noi continuiamo a credere che sia rugiada

I SADA JEDNA I PO HR I PO TAL:

Dvije stvari su beskrajne: svemir i glupavost (ak se tako kazhe) ljudi, al o svemiru josh nisam sigurna
Due cose sono infinite: l'universo e la stupiditŕ umana, ma riguardo l'universo ho ancora dei dubbi

I ondaa tamo dole .. evo koje prekrasne slike .. LoL .. koja divota .. (sarkastichna sam, pripremite se zgaditi se)

P.S. bez brige .. nisam pod nikakvim utjecajom alkohola il kakve droge .. i'm just like that

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve crno .. demoni .. mrak .. tko ga se boji slobodno nek otiđe ..
Linkovi
maXss il sito delle meraviglie!