Image Hosted by ImageShack.us In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

14.11.2006., utorak

Zašto su ljudi takvi? Zašto su takvi? Zašto… Zato jer su LJUDI!

Alojs!
Ja sam živa, vi? Ma, ko da me je briga za vas… (nije) šala!!!

Mene muči jedno pitanje – zašto su ljudi takvi? Kakvi – bezobrazni, hladni, kad nekaj lepo pitate, odbruse vas, egoistični, dvolični itd itd…
Uvijek govore u zagonetkama, do pola reče rečenicu a kakti bi se mi ostali trebali snaći, prokužiti kaj je netko rekao… a onda dok si mi krivo protumačimo, onda nam vele da smo glupi… uf…
I, da, zakaj ljudi seru po drugima prije nego provjere istinu o tome nečemu???
I tjeraju te da obećaš nekaj, a ti to nećeš! I onda dok prekršiš to nešto što nisi obećao, onda te jebu u zdrav mozak???
Zakaj ne mogu reći jasno, glasno, direktno u facu sve kaj misle bez obzira na posljedice???? Uvijek se nađe kompromis… ako se želi naći…Image Hosted by ImageShack.us
Znate zakaj, zato jer smo ljudi – najsavršenija greška prirode… naprosto smo stvoreni da budemo gamad! I kaj ti vredi biti dobar, kada se onda svi gaze!!!

Mene škola muči… zaposlena sam biologijom, tako da svi drugi predmeti stradavaju… što naravno nije dobro, ali kad volim biologiju… počela sam s Nini (inače, frendica se zove Anđelina, ali ju ja tak zovem od milja) raditi radnju za natjecanje...Image Hosted by ImageShack.us
ako bum pak 7 na županijskom, pojest ću sve uzorke gljiva koje skupljamo oko škole… moram se potruditi da to bude fakat super… iako to podrazumijeva još 2 sata (ne školska) poslije uobičajenih 7 sati u školi, ići okolo s nožićem, fotićem i dnevnikom rada gotovo puzajući po zelenim područjima naše divne škole… čitanja raznih literatura od 380 stranica(kakvu sada imam kod sebe) zanimljivih naslova – Atlas gljiva… bljeeeeeee……. I to je tek početak radnje… jbg… nitko me na to nije tjerao…
Image Hosted by ImageShack.usUz sve to, moram naći vremena za sebe(sama sebi sam najvažnija),školu(suta pišem 2 zesta i zadaćnicu), društvo, obitelj(kak to lepo zvuči, mislim samo na mamu), malo da pospremim sobu jer zgleda kaj da je atomska pala…
Zato, ljudovi moji, koji ste u blizini mene, sorite zbog zanemarivanja vas i daj imajte malo razumijevanja dok vam kaže da me pustite da se ohladim… to će vas spasiti jer dok meni padne mrak na oči, nitko me neće spriječiti da vam skočim za vrat i počnem vas gristi, čupati, vrištati vam pod uho, ritati, zgađati se stvarima, baciti vas kroz prozor itd itd… dobro je jedino to kaj se to desilo samo jednom…=)

Ajd, gospodo moja, stay evil… =) Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>