prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: NABRIJANI MALI

Opis bloga

ma swe o meni





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis






petak, 12.12.2008.

evo ljubavne pjesmice

Ne trebas mi nista reci,
svoju proslost,svoje ime.
Ako ce ti biti lakse zagrli me.yesyesyes
Uzet cu te u narucje,
da te cuvam,usred zime.
grijat ce te moje tijelo zagrli me,zagrli me.thumbupthumbupthumbup

Zagrli me oko vrata,oluja se dizehrvatskahrvatskahrvatska
ne moze ti vjetar nista
ako pridjes blize.

Ukrao bih srecu za nas,
kupio bih,nemam cime.eekeekeekhrvatskahrvatskahrvatska
jedino si moje blago,zagrli me.
Ne trebaju tebi draga hrvatskahrvatskahrvatska
ove pjesme,ove rime.
jedino je sto se moze zagrli me.


...nedostajes mi... tuga nocas prati me...
veceras cu tugu okovat u rime...dat cu joj tvoje ime...
i dok drhtava ruka stih za tebe pise..
ja te volim sve vise i vise...
i veceras sam bez tebe...
no brzo ce proci tama...i vise necu biti sam...
tebi cu krenuti... u zagrljaj tvoj
i znat cu da ces biti samo moja....


Cekam te....
Dodji i donesi mi samo svoj osmeh,
taj osmeh je jedino sto trazim,
sve ostalo imam.
Imam oci koje ce videti
tvoje sretno lice.
Imam ruke koje ti nikada
nece dozvoliti da padnes.
Imam srce u kome ces
pronaci svoj dom.....
Baš svaki put kad Tebe vidim, uvijek srce zadrhti.
Kad zorom na Te pomislim, suza suzu pretopi


Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!
jubav,to je cilj života,
kada ljubiš nekog to nije sramota.
Reko bih ti nešto ,ali neću
glasno,pogledaj u moje oči i bit će ti jasno!
Ako te zaboli prošlost, na mene pomisli bar jer smo nekad bili najljepši par!!!
Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,oprosti
mojim usnama što žele dodir tvoj i posljednje što te molim oprosti što te VOLIM!!!!

yes



~ komentiraj (5) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.