studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari oš/neš???

Opis bloga

u ovom blogu će biti najviše...hm....čega ono???
ah valjda priča o našem životu....ili ne??? ah vidli budete sami....

first lady... (lol)

Hm... evo i mene... ovako.. zovem se Monika, (mislim drugi me tak zovu) imam 16 godina, idem u opchu gimnaziju u Varazhdinu (žblj), treniram nogomet, slusham sve kaj mi je dobro... a najbolji mi je rap ... =) imam puuuno frendica i frednova (malo manje) hih... iii kaj josh hm... ove dvije tu kaj pishu s menom su jedne od frendica... boljih... =) zhivim u Lepoglavi... zatvoru...(mislim ne u tvoruza nego kraj njega) hm...hm...hm... ljubavni zhivot: single, (al imam simpu hih... (wow, imam i vip) =) zekam se... bash je slatki... smeđe okice,crna kosa mmm... )
horoskop:lavica .... hehe... (ne vjerujem u ta ''sranja'' al ih ipak čitam) (LOL) =)
if somebody wants to contact me: msn- just-one7@hotmail.com, ili dječji icq -350-672-124
i tak... zhivot je ok... ima svega... al trenutno se ne zhalim na nisht... =) hehe... kisza 2 all thumbup

dada...efo i mene

eh samo da znate ja sam Sabina....aha...istina je!!!
idem u strukovnu školu za zaštitare....po horoskopu sam rak,
obožavam jesti ,al samo ono kaj mi je fino...slušam metal i rock,
znači: RHCP, SOAD, him, nirvana, let3, metallica, iron maiden,
megadeth, helloween, korn, guns n roses....itd....
ne volim umišljene i preozbiljne ljude, šminkerice mrzim najviše,
imam puno prijatelja, a to su: kaja, monika, božica, boris, iva,
lucija, petra, antonija, luka, goran, denis, denis2, sandra, iva ž.,
mateja, marinela, ivana, ivana2, tea....itd....aha...iz lepoglave sam
i rođena sam 11.07.1991. ja mislim da je to to...ak vas kaj zanima
pitajte...
moj msn: zastitarka@hotmail.com
icq: 463199117
puffa...
pozzz
to sam ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Yo...
...ja sam Božica...idem sa Sabinom u razred i naj frendice smo si...barem tak mislim...heh...
Borisa i Moniku sam upoznala upravo preko nje(Sabine). Inače živim u Bisagu.
Rođena sam 16.09.1991.god.(horoskop-djevica). volim sport,osobito rukomet.
Slušam svakakvu glazbu i ne osuđujem ljude zbog toga,tj.njihovog izbora.
Ne volim baš šminkerice,jer sam i sama sportski tip. Obožavam motore i dobre aute...
volim pogledati dobar film,kakvu utakmicu,slušati muziku...
zabavna sam,pomalo luda i volim raditi gluposti s društvom...
brzo upoznajem nove ljude i mogu reći da imam puno poznanika i frendova/ica...
to je ukratko to o meni,ostalo budete saznali kroz blog... a i ako vas još kaj zanima pitajte...
pozzzzz



izbjeglica

bok, bok... e sad.... ja sam Boris ili kak me frendovi doma zovu Borkec, a oni nenormalni z razreda Stepanson.. imam 17 god.... iz Novog Marofa sam i idem 3.r u strukovnu šk u vž....slušam metal od 6.r, pozzz norvežanima (norge) i šveđanima (sverige)...hehe...treniram rukomet (varteks) i ubijam sve pomalo......sretno sam bez cure...tu i tam mi dojde da probam najti neku al se po običaju drugi dan predomislim.. po horoskopu sam bikonja...još samo 6mj. do 18 rođ....... tako malo a tako puno.....
ak me ko treba nekaj ima moj msn- borkec_666@hotmail.com
a icq nemam volje instalirati
pozzz to my MAFIA i ovim curicama s kojim imam blog
hail satan

utorak, 06.11.2007.

neš kao ''uvod''... hm...

pishe:Monika

ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons... hahahaha.... zajebavam se...
ovdje che se pisati o nashim zhivotima, događanjima, snovima (Sabininim), hehe, zajebanciji, ugl ... pisat che Božica, Sabina, Boris, (muško je on da nebi bilo zabune)dead HAHA, i ja...
moram napomenut da je ovo bila Sabinina ideja... pjevazujo i tak... ja josh ne poznam Borisa al su mi puuno cure pričale o njemu... ludyeszubo g2g... idem gleat tekmu... i u krevet... lud aj...

pozzzzz ekipi... wavefino


(a genijalan mi je uvod,onak...hm... LOL)



| ostavi nam komentare (3) | to ti ne treba | sabina je zakon | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.