Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Indeks

female, 27






credits
murderscene
1234
budi svoja
četvrtak, 03.05.2018.
samosvijest je zajebana bar onoliko koliko je korisna

jer

medeni mjesec je prošao

i

njeno otvaranje je ranjivo
njeno otvaranje vrišti trebaš mi
njeno otvaranje govori vodi me

ne mogu

jer

moje otvaranje osnažuje
potrebna sam sebi
izgubljena sam bez sebe

jednako koliko i ona
ako ne i više

ali ne, ne treba mi njeno vodstvo
trebam si ja
jednako kako ona treba sebe

ne mene

i ne može to shvatiti sa mnom

ja nisam tu da ju naučim
to je na njoj
i samo, isključivo njoj

jedinke smo za sebe
ne ovisimo

koegzistiramo

ili bismo bar trebale

osjećam se odgovorno
ali svjesna sam da odgovornost nije moja

***

sretan vam svjetski dan slobode medija
u kojima imate slobodu pitati sve što vam dozvole
| 19:48 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |