nedjelja, 22.10.2006.

I hear they're trying to make us all the same....

aloha¨¨
za mene je nova godina vec dosla.....nešto ranije..lol... , baš kao i prošle godine....
eniwey.....imala sam vremena razmišljat.. o svemu......
the glavna misao je to da cu nastavit sa svime baš kao i dosad......
jer sam zadovoljna ovakvim načinom života..... za sve ostale moj bi život bio onako... ništa spešl....ali meni on puno znači, meni je on beskrajno vrijedan i nemogu opisat koliko sam zadovoljna sa njime i svime ostalim što on nosi..

a to znači da ne postoji ništa što me onako pretjerano može rastužit ili bacit u depru,ili zbog čega bi se mogla ubiti, ili neki razlog za bijeg od stvarnosti.....
sretna sam sa svim glupostim koje mi se događaju...

pokušavam izvući najbolje iz njega.... pokušavam baš.. proživit život..


nije da sam sad nešto pretjerano ambiciozna što se tiče budućnosti .. karijere..etc....
bilo bi nays radit nešto šta volim.. i bilo bi nays imat neku ..ono.... oke plaću...da lipo živim....
ali u principu bi najviše volila živit u nekakvoj auto-kamp kućici.....radit nekakav honoraran posao i stalno putovat....... s prijateljima i dragim osobama..of kors... stalno upoznavat nešto novo i stalno učit o životu....i voljela bi radit nešto zbog čega bi se osjećala bolje kao osoba.... nešto što bi me neprestano držalo ispunjenom ljubavlju... toplinom....srećom.....

Image Hosted by ImageShack.us

znam. neki bi sad rekli da živim u snovima ... i da moj idealizirani svijet postoji samo u mojoj glavi....
ali to nemora i neće bit tako....
brijem da.... ako mi to zaista tako želimo i ako se zaista potrudimo oko toga... snovi mogu vrlo lako postati stvarnost....
i brijem da su gotovo svi snovi ostvarivi.......naravno...osim ako su to oni materijalni....



eniwey.....
ewo i moj blog je jučer proslavio čitavih pola godine postojanja... pa sam milsila da bi bilo oke da unesem neke promjenice...... tek tako da ga malo osvježim......
tako odsad moj damagacase kras prelipi novi dizajni......... još jeanput hvala missgrunge na pomoći oko dizajna....
u pozadini svira burn......a i nick sam promijenila....... odsad je battery---- purple pearl!!!


peace, love, empathy!!!wave




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.