četvrtak, 20.07.2006.

fredi iz bek!!

da. ewo me faynali opet na blogu......
niye me bilo neko wrime pa san mislila da bi biya red istipkat koye slowo.....naughtymahwave


prwo..... shta se tičče rođđaka iz proshlog posta..... neda mi se sad pisat opet o swemu tome iako mi se ciyela slika yosh uwiyek wrti po glawi al samo yosh da kažem..... niye bila prometna nesrecha......
ubio se.bang
neznam zashto.
niko ne zna.
imo ye curu. čak ye i wyenččanye planiro ubrzo....
imo ye posao.... ito ono.. odliččno plachen posao....
bio ye tako fakin lip i zgodan..... zdraw.... pun žiwota...namcor
užasno me zanima shto mu se motalo po glawi kad ye nayedamput odluččio omotat žice oko ruku i uklyuččit struyu.......zanima koyi ye to trenutak koyi presudi?!i zanima me zashto lyudi misle da che ih smrt riyeshit problema?!
yedna ye osoba rekla neshto kao "žiwot ye borba."
ne. zashto bi žiwot morao bit borba???!¨! smrt yebenom pesimizmu.......
žiwot ye yedino wriyedno shto imamo....swe... ama bash swe drugo ye sporedno...... i zato žiwot treba ciyeniti!
dosta. mislim da sam rekla o tome swe shto sam imala.



na samom početku lyeta sam pilala lyude owde na blogu time kako mi ye užžasno dosadno i kako mi nedostaye shkola, kako po cile dane wisim po netu i tim glupostima.....
a sad neam wremena.....neam wremena za dosadu, neam wremena za net.... a kamoli neam wremena da se ubiyam razmishlyayuchi o shkoli....
i owako mi ye dobro..... po ciyele dane stalno negdye idem.... hodam..... wozim se po busewima..... doma u principu samo yedem i spawam...
ali bez obzira na to koliko se ya iscrpim swim tim obawezama i ostalim... hepi sam... i niye mi teshko..... nikad mi niye teshko radit neshto u čemu užiwam... pa makar se ubila radeči to........smijeh


neki dan sam taman čekala autobus za ič doma kad me nazwala mater.....
i to san se tako shockirala ..... ali u dobrom smislu..... kad mi ye rekla da ye prelistawala metro express kad ye widila na yednoy stranici članak o , citiram, "onima pil đem na čiyi koncert idem"......
lolčina na kwadrat.... neznam shta me wishe iznenadilo.....
to shta me mater nazwala na mobitel da mi to reče... ili da ye u nowinama u hrwackoy uopshte izasha članak o nyima......
a ewo o čemu ye ryečč.....rofl



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


***yosh 67 dana do koncerta PEARL JAMA!!!***

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.