subota, 08.07.2006.

zasto su lyudi tako yebeno sebični.....?
mislim.... zashto žele swe imati za sebe?!!
i novac.... i neke wriyedne dragocyene stwarččice.....i swe shta ih ye wolya....

a naybitniye od swega toga..... uwyek želimo imat drage lyude uwyek u blizini..... imat ih za sebe... za swoye priyatelye.....
i kad oni otiđu... shta onda.....?
onda plaččemo...... plaččemo yer ih wishe nikad nečemo widit......yer čče nam falit nyihowo drushwo.......utyehe i sawyeti..... swe ono shto su uwyek radili za nas da bi se bolye osyečali...


yutros me mater probudila oko sedam ipo.
a tamam sam lipo spavala... za promyenu..
ali ne zamyeram yoy......

nazwala me na telefon da mi yawi ...... da ye moy dwadesetogodishnyi rođak.........
da.. umro ye....namcor
poginuo ye u prometnoy nesreči sinoč ili yučer.... walyda.....
i ya sam se refleksivno bacila u plaččč.....
odma su mi prid oččima bile slike nas dwoye.... kad smo priččali.......kad me uččio swirat bubnyewe..... kad smo se dok sam yosh bila manya...oko sedam godina sam imala.... igrali na skriwačča.... i yosh hrpa gluposti koyih sam se syetila i koye su me podsyečale na nyega......
ma bia ye stwarno legendaran.....
i stwarno mi ye nayydublye ža shta ya tog swog legendarnog i naybolyeg rođaka na switu neču wishe nikad widit.... toliko čče mi nedostayat.....
i nemogu si pomočč...... znam da bi možda trebala drugaččiye razmishlyat.......ali..... ne widim kako... on ye mrtaw.... i kwragu swe....

optimist sam... weliki.... al yebiga ono...... shta d fak ima dobro u tome?!

dobro....recimo da ču se probat tyeshit stime da ye otisho na bolye myesto....
a yeli?......


idem.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.