subota, 17.06.2006.

naslow

da.... yuhuu... gotowa shkola....roflroflrofl
koliko dugo sam to ishčekivala....
napokon kray swim ispitiwanyima, kontrolnima i tim sranyima...
napokon vishe neču morat gledat određene profe, lyude i tako....
napokon imam vishe slobodnog vrimena...

ali...

neznam....namcor
oway prwi razred mi ye taaako brzo proletia....
yosh san se yučer upoznawala sa nowim facama u razredu.... a sada ye več shkola gotowa...
nemoyte me prozwat loodom...ali.... meni shkola kinda nedostaye...

da da... nedostayu mi i kontrolni i ispitiwanya i profe i swe...
onda se barem neshto događalo.... mislim.... sad imam prewishe vrimena....a to niye dobro.... ya volim kad mi ye swaki dyeličč dana ispunyen do kraya....
a owako se samo izležawam po cile dane i slusham muziku...
of kors.... viđam se ya s priyatelyima i swe to,, izlazimo,, ali opet.... MENI YE DOSADNO!!! headbang
pa nemogu wirowat da ču cilo lito samo spawat , yest, izlazit, kupat se .. i swaki dan yedno te isto.....

hm....

ma oke.... načču ya valyda neshto.... yelda... a uostalom.... i niye swe bash tako crno... barem idem u nyemačku na par tyedana....
i .... iskupaču se i zabawit owo lito ka nikad do sad.... coolcoolcoolkad ye to weč yedino shta mogu radit.....
onda čču se stwarno izgushtat... do pretyeranosti...
ma priču ya i tu granicu... hehe...rofl:r



***yosh 100 dana do koncerta PEARL JAMA***

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.