subota, 27.05.2006.

yosh yedan post.....

sorayte shta ste čekali pun kurac dana za faynali yedan novi post al ono.... yebiga... neam vrimena....
enivey, sad sam tu... i ne mičem se....
shta se događalo?.. pa puno toga, prosha yosh yedan tyedan dana, prosha psihov rođendan, ispitivanya u shkoli, eurosong...

sve ye prilično dobro proshlo... a tako mi ye fakin drago shta ye Lordi pobyedia na onom sranyu zvanom eurosong!! hehe... mada, niye mi bash yasno zashto su se uopshte i priyavili na takvo neshto.. al dobro... barem su stukli shtiklu i caykarosha hari mata haria... omfs!!! živia Lordi!!!burninmadburninmadburninmad
namyeravala sam sad stavit onu nyihovu pismu hardrok aleluya al iskreno... neda mi se... prelina san ya za sve to.. a uostalom.. imate na polablogova več cilu nyihovu biografiyu pa mi se neda za kurac tipkat..jea

sinoč sam se posvađala s materom. opet. po ko zna koyi put. nekad (čitay::: uvyek) mi se čini da mi nismo u nikakvom rodu... mishlyenya nam se taaako razilaze..... sinoč ye tema bila, po ko zna koyi put več ::: Crkva!zijev pogađayte samo ko ye bia protiv a ko za... ona se pravi da ye tamo neka vyernica teshka a nema blage veze u shta vyeruye...blabla ya znam. u nishta. u biti... viruyem u lyude.. i viruyem da samo čovyek himself može napravit promyenu.. ma koyi bog...
al opet... mogla bi reč da poshtuyem izbor poyedinca i da nemam nishta protiv boga... ali zato protiv Crkve imam... crkva ye krivac za toliko nevinih izgublyenih života... znate li vi da tiyekom onih istriyeblyivanya vishtica ubiyeno naymanye 50 000 žena??!!!! yebote....
al ok, neču sad filat.... stvar ye samo u tome da me mater taaako živciro... sinoč mi ye rekla da se boyi za moyu budučnost!! hahahhaha rolleyesnutrofl recite mi molim vas yesu li sve matere take ili samo ya imam luđakinyu u kuči...omfs
e da, i rekla mi ye da ye sotona u meni.... hahhahaha

okey,,, napisala sam dovolyno za danas yelda,,, sasvim solidnoo,, sad sam mirna do iduče subote... hehe pozzzz lyudovi.... cya, readya


P.S. opet malo statistika...

***josh 122 dana do koncerta PEARL JAMA!!!***
***josh 18 dana do kraya shkole....***




i za kray... of kors....ima toga yosh::::: Mike McCready!


Mike McCready rođen je 5. travnja 1965. u Pensacoli na Floridi, ali je odrastao u Seattleu.
Prije Pearl Jama svirao je u bendu Shadow. Najveći glazbeni utjecaj na njega imali su Jimi Hendrix i grupa KISS.
U Pearl Jamu svira (solo) gitaru, a zadužen je i za prateće vokale.
Mike radi i na drugim projektima pa je tako 1995. izdao album sa bendom Mad Season, a 2001. sa bendom The Rockfords.

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.