srijeda, 26.04.2006.

OOOOMMMMFFFGGGG!!!!!!!!

danas uopshte nisam planirala nishta pisat,u takoj sam fakin stisci s vrimenom... ali... uglavnom kad sam cula da PEARL JAM!!!!, naglašavam PEARL JAM!!!! dolaze u zagreb 26. 9. yebote ma skrenila sam totalnooooooo.... zujozujozujozujoroflroflroflrofla ya živim u splitu...headbang!!!!! omfg!!! al ono.. ipak ye to PEARL JAM bogte, pa snaću se ja večć nekako.. hehethumbup... a ono... neznam nishta vishe al virujte mi saznacu sve dotijednu pojedinost pa se yavim!! a evo za sada neke slichice... u cast i slavu grunge kraljevima!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
oke.. ljudovi odoh ya.. puno posla za radit.... yavim se..


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.