MUDRE IZREKE

" Čovjek često smatra najpotrebnijim ono najnepotrebnije." Berthold Aurebach

" Vrijeme ne postoji, postoji samo trenutak, a u tom trenutku je naš život, stoga u taj trenutak trebamo uložiti svu svoju snagu. " L.N.Tolstoj

" Skromnost je odlika velikih ljudi, a lažna skromnost malih vrlo brzo se otkriva. " Srećko Kilić

" Život je nagrada. Živite ga tako da je za njega vrijedno umrijeti. " Adrian Predrag Kezele

" Prijateljstvo se može zamagliti od neizrečenih i nepodijeljenih osjećaja. " Julia Cameron


" Uvijek možete nešto učiniti za sebe, koliko god to bilo sitno. Svijet nas može razočarati ali mi možemo odabrati da ne dopustimo da razočaramo sami sebe. " Julia Cameron

PJESME

NOĆ JE PREKRASNA

Noć je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju
Osmijesi tvoji prijaju svakom od nas
Ti si najljepša, izgledaš kao kraljica
Kraj tebe zvijezda Danica gubi svoj sjaj.

Želim ići od vas, okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada želim ići od vas
Nemoj ići od nas, okolo svuda je tama
A ti si lijepa i mlada, nemoj ići od nas.

Noć je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju
Muškarci se opijaju tebi u čast
Ti si zanosna, tvoja ljepota opija
Iz tebe noćas izbija ljubavna strast.

DALEKA OBALA






OVO MI JE ŠKOLA


Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije
Jer svaka ljubav nova
Ruši vjeru u tebe
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije.

Oooo ooo

Koje su to riječi
Što su meni sišle s usana
Ne poznajem ni jednu
Što bi kazni ovoj bila jednaka
Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije.

Oooo ooo

Ako ikad vratim vjeru u tebe

Oooo ooo

I onda lažna nada nikne za mene
Na poljima od snova
ne pušta se korijenje
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije

Oooo ooo

Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije.
Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije.

GIBONNI





MIJENJAM SE

Spremam police praznim ladice
bacam stare stvari
u ove cipele nitko ne moze
vrijeme dojam kvari

U mojoj glavi se svadja
gomila ljudi
nadam se da se ne cuje
a dijete u meni
jos uvijek se cudi
kamo sve to putuje

Ref.
Mijenjam se, mijenjam se
mijenjam se, nije da me boli ali
mijenjam se, mijenjam se
i nije mi po volji

Stranice dnevnika samo sjecanja
a Neda se udebljala
u njene cipele nitko ne moze
toliko je razloga

U mojoj glavi se svadja
gomila ljudi
nadam se da se ne cuje
a dijete u meni
jos uvijek se cudi
kamo sve to putuje

Ref.

Iz ogledala me gleda
netko drugi
ne, to nisam ja
jos sam uvijek isti klinac
kakvog si upoznala

Ref. 2x

PARNI VALJAK

(ova pjesma je ovdje samo zbog jedne osobe, osobe koja mi je prije nekoliko dana rekla da poslušam pažljivo ovu pjesmu jer da se to dogodilo s njim... M. veliki ti pozdrav šaljem, i znaj da sad kad god čujem ovu pjesmu sjetim se tebe, znam da ti je to bila i namjera- e pa znaj da si uspia u tome...))

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

sve za mlade, neke aktualne teme, ponekad moji trenutačni osjećaji itd. - ma ovdje ćete naići na svašta jer pisati ću o onome što mi toga trenutka padne napamet .... POZDRAV SVIMA I SVRATITE OPET ! ! !sretanzujoyes

LINKOVI

www. electroteam.info
www.clubtribu.com
www.index.hr
kateedizajn.blog.hr
refugeedizajn.blog.hr

simpadizajn.blog.hr

---------------------------------------

Nikad ne traži nešto savršeno da to zavoliš: bit ćeš u opasnosti da umreš bez ljubavi. Zavoli nešto savršeno i učini ga savršenim svojom ljubavlju.

---------------------------------------

Duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti - izgubljeno je ono čega smo se odrekli. U životu poželi jedno - da ne voliš izgubljeno i da ne izgubiš voljeno ! ! ! ! !

---------------------------------------

Voljeti nekoga, a ne biti s njim, isto je kao osuđen biti, a ne biti kriv. Teško je voljeti, a ljubav kriti, u duši plakati , a nasmijan biti ! ! ! ! !

---------------------------------------

srijeda, 10.10.2007.

" CIJELI SE ŽIVOT SASTOJI OD USPONA I PADOVA, SMIJEHA I SUZA, TUŽNIH RASTANAKA, ALI I NOVIH, JOŠ LJEPŠIH POČETAKA. NIKOME ŽIVOT NIJE SAVRŠEN I NAUČI SE PRIHVATITI PORAZ, USPON ILI RASKID. TO JE IZRAZITO VAŽNO - NAUČITI GUBITI KAO ŠTO ZNAŠ POBJEĐIVATI - TADA MOŽEŠ BITI SIGURNA DA SI NA PRAVOM PUTU ZA ODRASTANJE ! ! ! NAUČI NEŠTO IZ TOG LOŠEG ISKUSTVA I IZ VLASTITIH POGREŠAKA I KRENI DALJE, JER SVIJET JE PUN LJUDI KOJI TE VOLE I KOJI ĆE TE ZAVOLJETI AKO IM DAŠ PRILIKU ! "


Izvor: internet



| LoVe Me (4) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.