dalmatheenka https://blog.dnevnik.hr/dalmatheenka

petak, 08.03.2019.

Dan Žena. S velikim Ž.

Piše mi se nešto negdi. Uvik iman nešto za reć, ali me niko neće da sluša. Kažu: puno pričaš, previše razmišljaš, kompliciraš... Bla, bla, bla... Jesan. Pa šta ću sad. Takav mi je horoskop i zvizda pod kojon san rođena, a čini mi se da je malo i do toga šta san Žena.
Namjerno san stavila veliko Ž. To bi tribalo uvest u pravopis. Nije to mala titula. U toj jednoj tituli se krije iljadu drugih - mater, sestra, prija, ljubavnica, kuvarica, čistačica, psihologica, i taaaako dalje, i tako bliže. A i mi žene nekako volimo sve veliko. 
Jel vi mislite da je lako doć s posla na kućni posa, umisto izvalit se na kauč i blejit u neku utakmicu? Nije. Isto ka šta nije lako imat pun ormar robe, a nemat šta obuć (i svaki dan kasnit svugdi jer se bar 5 puta moraš prisvuć dok skužiš da ti je ona prva kombinacija ipak bila najbolja). I onda te Frajer kad se požališ da si umorna izbezumljeno pita "a od čega?!" Jel mislite da je lako u tom trenu suzdržat se da ga ne puntaš šakon posrid čela? Nije, lipi moji. Nikako.
Dodatna poteškoća titule sa velikin Ž je ogromna fobija od vage. Stat na vagu je, ajde da ne pretjerujen, još i lako. Zaključaš se u kupatilo, žmiriš par minuta, pa se usudiš pogledat brojku, pa plačeš par minuta... E, al teško je onda izać iz kupatila. Imaš osjećaj da ti na čelu piše koliko kila imaš. Čokolada te gleda, moli te da je slistiš. A ti voliš čokoladu. Ali voliš i komplimente, pa ipak odlučiš od ponediljka na dijetu. Ali baš u ponediljak dobiješ stvari, i slistiš onu čokoladu, i još jednu, dvi, jer ćeš ionako na dijetu od idućeg ponediljka.
Pa si onda živčana, ronzaš. Pa te Frajer pita šta ti je, a ti kažeš "Ništa." , "Kako ništa kad vidin da nešto je?" , "A pa ne znan. Znan samo da san tužna.", "Pa dobro, zašto si tužna?", "Ne znan. Pusti me na miru."
I onda te jadni čovik pusti na miru. Onda popizdiš jer te pustija na miru, umisto da je ustraja. Sigurno ga nije briga. A i debela si. Zato ga i nije briga. Možda te više ni ne voli. Pa ti onda dođe da reveš. Otvaraš novu čokoladu i počneš guglat dijete, zdrave recepte, pa nađeš neki novi recept za palačinke, i opet nemoš na dijetu.
Ljudi moji, to je začarani krug. Bit Žena je drama. Nije lako bit ni Ženin čovik, ali brate, nama je teže. Oni uvik mogu pobić od nas na kavu, na pivo, i vratit se. Mi ne možemo pobić od nas, mi to tribamo preživljavat. Svaki dan. I u tome je naša snaga. U tome je veliko slovo naše titule - kad Žena može sama sa sobon izać na kraj.
Eto raspisala san se. Sad zamislite kako je kad pričan.  Sretan dan Žena i svih koji s nama izlaze na kraj. d9

Oznake: žena, dan žena, dalmatheenka

08.03.2019. u 04:02 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ko san? Šta san?

Ja san jedna žena. Dalmatinka. Volin puno mislit i govorit, a volin i pisat. Ne znan jel zanimljivo to šta pišen, ali bila bi fešta u mojoj glavi da to ne izbacin negdi. smijeh

Linkovi