DALLAS MUSIC BLOG

srijeda, 30.03.2011.

>>> Gibonni u Glazbenom showu Dalibora Petka o nominacijama za Porin <<<

'...IMPONIRA MI PRIZNANJE KOLEGA I STRUKE...'
'...SVAKA ČAST TBF-u i JINXIMA...'
'...HVALA PUBLICI I RADIJSKIM UREDNICIMA...'

Nakon što je objavljeno da najprodavaniji album 2010. godine u Hrvatskoj, Toleranca, konkurira i za 10 kipića na predstojećem Porinu, Zlatan Stipišić Gibonni sinoć se javio u radijsku emisiju Glazbeni show Dalibora Petka. U ekskluzivnom razgovoru na Narodnom radiju zahvalio se svima koji su glasovali za njega.
'Ovo mi je već sad kompliment. Poslije toliko dobrog prijema kod publike, imponira mi priznanje kolega i ljudi iz struke. Zahvalan sam svima koji su tako odlučili,' rekao je Gibonni otkrivajući da bi se najviše obradovao Porinu za album godine.
Osvrnuo se i na svoje glavne konkurete, grupe TBF i Jinx. 'Svaka čast TBFu i Jinxima, zaslužili su. Meni to veseli zato što ih poštujem i volim. Ako ti se dogodi da ne dobiješ nagradu, lakše ti padne ako znaš da je otišla u dobre ruke. Ugodnije mi je biti nominiran s nekim do kog puno držim' – rekao je Gibo.
Za 18. Porin, koji će se 15. svibnja održati u Biogradu na moru, Gibo se bori u 10 kategorija, uključujući i one najvažnije: za album godine , te s pjesmom Žeđam, koja ima nominaciju za pjesmu i hit godine.
'Bez obzira na glasačko tjelo najviše sam zahvalan svojoj publici, a odmah do su mi radijski urednici koji su prepoznali nešto u mojom pjesmama i da se ovaj album zavrtio, kaže Gibo.

GIBONNI – Porin 2011.

TOLERANCA
- ALBUM GODINE –
- NAJBOLJI ALBUM POP GLAZBE –
- NAJBOLJA PRODUKCIJA –
- NAJBOLJE LIKOVNO OBLIKOVANJE -

ŽEĐAM
- HIT GODINE –
- PJESMA GODINE -
- NAJBOLJA MUŠKA VOKALNA IZVEDBA -
- NAJBOLJI ARANŽMAN -
- NAJBOLJA SNIMKA -
- NAJBOLJI VIDEO BROJ -



30.03.2011. u 16:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2011 (3)
Svibanj 2011 (36)
Travanj 2011 (34)
Ožujak 2011 (38)
Veljača 2011 (22)
Siječanj 2011 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Dallas Records TV


Dallas Music Shopovi

ZAGREB > Teslina 16
SPLIT > Narodni trg 14
RIJEKA > Splitska 2a
ZADAR > Široka ulica 2
ČAKOVEC > Kralja Tomislava 7
ROVINJ > Carrera 72

Linkovi

EMI Records
Go to EMI

Beggars.com
Beggars Group

Otvoreni Radio
Slušajte Otvoreni radio











<$NaslovBoxa$>

<$TekstBoxa$>