svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga LJUBAVI!

Ljubav! Moja ljubav!cerekcerekcerekcerekcerekcerek

VOLIM JEDNOG LUKU, I OVAJ BLOG ĆU ZATVORIT TEK KAD DOBIJEM NEŠTO ZAUZVRATkiss ILI KAD MI DOSADInamcor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!


Ovoliko vas je bilo tu od 7.6.2007.

hits

Evo neke anketice



Ako ste zaljubljeni i želite vidjeti koliko % imate šanse, evo vam linka...
http://www.lovetest.com/thermometer.html

LOVE-O-METER:Nemojte puno vjerovati rezultatu jer ljubav nije stvar proročanstava i sličnog...

četvrtak, 17.05.2007.

Ej ljudi!

Pisalo mi je u horoskopu za danas da će mi bit najbolji danwave ovom tjednu. I njemu također. Ako ne vjerujete, pogledajte u bravu za svibanj pod LAV(ON) I VAGA(JA). Pisalo je i da ćemo biti..naughty. ma nešto s emocijama. Danas ću ga vidjet na vjeronauku u crkvi i nadam se da će sjedit blizu meneyes. Inače, da ne mislite, ja ne vjerujem u horoskopnamcor, ali bi bilo superkiss da se ovaj ostvari!!!
Bok zasad ljudi, hvala na prijedlozima i komentarima...partypartyparty
Pozzzzzzzzzzzz!



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.