LJudi Koji cE uviJEk biT tU zA meNe I ja Za nJiH

Vale: moja najdraza i najbolja i sve naj naj (u dobrom smislu) frendica... s njom se druzim oko 2 godine al mogu rech da smo se jakooooo dobro upoznale i super smo si .. voljam ju jako jako jako ... preslatka je i decki navalite ...hmm... al neam sliku jbg...maah vjerujte mi preljepa je bubaw moja mala .. objema nam se svida isti decko ...hehe ako ste mislili da se tucemo oko njega ... a-a, nama je to bash loodo jer obadvije imamo razlog pod odmorima hodat po hodnicima i ici van da ga vidimo i tak... XDXD pusek cerek


Mia: hmm... sta reci jedna zanimljiva osoba .. ona mi nije bash ono naj naj frendica al mi ej dobra ... maah ona je jedno vrlo tvrdoglavo stvorenje.... XD njoj se svida neki Patrik al ju on ne sljivi ni pol posto a jbg... inace ona igra rukomet u lokomotivi .. i tak i s njom nam je supach ona isto ide sa mnom u raz... pusa i njoj


Marc: ah to je jedan zgodan decko hahaha... maah i on ide s nama u raz. lood je i vozi bmx - loooood je za njim, s njim se moze super zezat i drustvena je osoba ... hmm ne znam kaj da josh o njemu napisem maah ugl. sve pet...


Dino: maah i on je zgodan lol lol, isto je super i ima dobro tjelo zubonutyes, maah lood je al ima jednu manu ... stalno PLJUJE jooj kad vidim pljuvacku odmah se njega sjetim hehe ma super decko nemam zamjerki ( osim pljuvanja XD)

Sara S.:
eh to je jedna looodacha ... nisam je vidla godinu dana smrc jer ona zivi u sarajevu a ljetujemo zajedno al cu je sad uskoro vidit jej ona je stvarno loodo i jako zabavno stvorenje ima par njenih bisera a jedan od njih je bio kad nam je jedan lik na boru reko Bog (ili ti bok) i ona moj pametnjakovic njemu rekla "Isus Krist" hahaha ja sam se tad odvalila od smijeha to je bilo prelooodo iamo i jedno "zastitno" ime a to je LosoS zato kaj je L kao LANA i S kao SARA hehe a ovo izmedu je .. ne znam kaj... lolim te puno i pusaaa

Medo:
Joj jedna jako loooda i kul osoba ... ona voli emache ( i ja) XD tj. luda je za njima .. maah sve 5. nedavno se posvadala s best frendicom XD al et ... preslatka je zato decki navalite ... ili ne?? ...joj nisam sigurna dal je slobodna al nea veze XD kissach i njoj , eo wam njen blog :
http://medina2812.blog.hr

Et ima ih tu josh al necu danas pisat o njima puffa svima... XD




Malo HumoRA Za Crne DanE XD
hh khm to su vam neki od glupih (kratkih ) viceva na koje sam ja pukla od smijeha ( al neki nemaju smisla ) haha


Idu dva klikera ulicom a prvi kaze:
-Pazi kaktusssss.
A drugi će-Glupane,nismo mi u tom vicu.

Idu dva paradajza ulicom i kaže prvi:
-Pazi kaktusssss.
A drugi će-Pička ti materina luda nismo mi baloni.

Išla 2 čovjeka ulicom i 1 zaboravio disat i umro.

Išle 2 podmornice pustinjom i 1 dobila morsku bolest

Idu dva paradajiza ulicom jedan padne u vodu drugom tata radi u njemačkoj..

hodaju dva čovjeka ulicom, jedan se zove mirko, a drugi ima nožić u džepu...

voze se 2 lika na motoru jedan celav, drugom brat u vojsci

ovi vicevi su toliko glupi da se jednostavno moras smijat hehe
PUFFA svima

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Evo nEkaJ o meNi

hmm... ovakoo ...
Ime: Lana
Prezime: Ma....
Datum rodenja: 06.07.199...
Zivim u: Zagrebuu najbolji je XD
Volim: sve kaj vole mladi hehehe, muziku, pjevati (divno me je cuti pod tusem XD), plesati, svoje prijatelje (Vale, Miu,Medinu(koja mene nije napisala ccc), Saru S., Dina, Marca, Lukicu, sve s mora ...joj neda mi se vise pisat , i svoju obitelj...
Ne volim: umisljene cure... joj mrzim ih, bilo kakve bube (moj najveci strah), povijest i... tako dalje XD
Škola: OŠ J.J. Strossmayera ( ma zakon je)
Ja sam: tvrdoglava , nedokaziva XDXD , emocionalna, ponekad ljena ...al samo ponekadXd... itd.

Slusam: sve kaj mi se svida (AL NE CAJKE!!)

Ewo WaM neKe EmaCHke SlikE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


<br
Image Hosted by ImageShack.us




četvrtak, 26.06.2008.

StaFeTA

On mora imati:
ljepe okeee, osmijeh... pomogucnosti malo duzu kosu ... karakter , bit duhovit...

Smeta li ti kad dečko muca:
aaa ono mislim nije mi svejedno bolje da ne muca al jbg...ovisi koji decko XD

Iskrena ili lažljiwica:
sredina xD

Zaje*** ili sramežljiwa:
u kazu da sam zajebana haha al kad je decko u pitanju ... ovo 2. je na redu xD

TZK ili LK:
ajme nezz tzk kad smo vani i radimo kaj ocemo XD

Jazz ili cajke:
*ni jedno...al kad weć moram birat definitiwno JAZZ...

Uredna ili neuredna:
khm neuredna... haha maaaa ajde zlatna sredina

Knjigoljubac:
nopeeeee

Boyfriend ili dečko sa powlasticama:
khm aaa nezz maybe boyfriend xD

Grubo ili nježno:
khm nezz na sta se ovo odnosi al et Nježno...

Kino ili klub:
paaa...obadvoje klub je doar za neki ples il "mali koncert" a kino je doro kad ima neki dobar filmek xd

Hippie ili emo:
i'm emotional (nisam emo al sam emocionalna XD) tak da nezz al dont vory be happy (hippie) hh pa onda ono obadvoje kako kad

Štikle ili tenisice:
*tenisice...vansice il skejtersice po mogucnosti xd

Široke ili uske hlače:
usko...XD

Mp3 ili radio:
mp3 ko jos radio koristi XDXD

Ljeto ili proljeće:
ljetoooooooo ofc ...

Mjesto koje želiš posjetit:
*London,Barbados,Hawaji,New York

Čega se jako bojiš:
visine definitivno xd

Twoj nadimak:
Lanac :(, Lanche , Lanchy , Lana Banana xDD

Nowac ili ljubaw:
lowe haha ne lova nogo love (ljubav XD)

Najgluplji sms koji si dobila:
hmm kad je frend od mog frenda trazio moj i broj i poslo mi poruku ko si ti iss , mislim ima ih jos gorih al se nemrem sjetit trenutno XD

Kiss ili hug:
kiss sa hug-om xd

Najbolja wisina dečka:
khm oko 178 XD

Frajerica ili šminkerica:
2 in 1

eoo gotovoooo

EEE TONKICA NADAM SE DA SE NE LJUTIS KAJ SAM PREUZELA OBRISAT CU AK OCES

PUFFA


eo jos jedna moa slika
Image Hosted by ImageShack.us



| KoMeNtIrAj (10) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.