19.02.2007., ponedjeljak

Ako smo mislile da cemo lako nagtovoriti starce da nas puste …e onda smo se gadno prevarili.Ne samo da nas nisu lako pustili nisu nas uopce pustili.

“Ne mogu vjerovati…” viknula nje Elise procitavsi pismo. Ni ja nisam mogla vjerovati kad mi je dodala pismo.
“Ah…bas mI je zao sto vas ne puste…Pa nije tako opasno..” pretvarajuci se da joj je zao rekla je Larkin. Doduse svi smo znali da ona obozava biti u centru paznje I da nece dobiti dovoljno paznje ako mi budemo tamo…Ah kako je njen um ogranicen.
“Ma dajte nagovoriti ce te ih vec..Ja I James smo doduse jedva uspjeli I to tek kad smo rekli da ide vrlo profesionalna uciteljica sa nama. ” dodala je Skye,doduse ne previse ponosno jer ona nije bila takva da se nasladjuje time sto ima vise od drugih.Ali ipak pozornost mi je zaokupilo nesto drugo.

Mislilasam da je profesionalna uciteljica bila trik da Skyeni roditelji puste nju I Jamesa na put ali to nije bila sala.To je bila istina.Nisam mogla vjerovati ali je negdje oko podne u sobu usao James I dao nam poziv od Mcgonagallice.Upoznavanje s strtucnom osobom. To sam procitala na omotnici.

“Dakle…DAKLE!!!!!” bili smo u Mcgonagalicinom uredu.Bilo nas je dosta…32 ucenika I ucenice….Naravno nitko nije slusao sto Mcgonagallica govori tako da je neke stvari ponavljala I vise puta a mi smo svaki put klimali glavama kao da to prvi put cujemo uskoro joj je to dosadilo I pocela je vristati.
“SLUSAJTE ME VI!!!”, vrisnula je a mi smo se samo poceli smijati…Kao kakve budale.
”Da prefeserice.” Iako je to izgledalo uljudno svi smo se poceli smijati na zadnji dio rijeci: prefeserice- serice. Ne znam tko je to izvalio ali ona je ocito znala.
“Hvala vam Bilsaons. ”, rekla je pomalo sarkasticno a ja sam se okrenula da bi se nasal oci u oci nekom prekrasnom tip iz…Slytherina. Shvatila sam to po zelenoj boji kravate.Razocarano sam se okrenula.
“Sto je…” sapnula mi je Summer.
“Opet Slytherin.” Samo sam rekla.
“Ma da...Nema sanse ponovno.Stvarno nisi normalna.” Sazaljivo me pogledala Larkin. Koja je budala njoj rekla….
“Joj..Mislila sam da zna..” znaci to je bila Elise….A ja mislila ona je moj vjerni pratilac u dobru I zlu pa na kraju krajeva blizanka mi je…A ne ona izbrblja toj cistokrvnoj glupaci.

“Slusajte me!!!” ponovno je vrisnula a mi smo se na neki nacin umirili.
“Da prefeserice.” Opet je ponovio Slytherinac koji se prezivao Bilsaons.
“Hvala Bogu da mi je Dave tu..Hvala ti Bilsaonse.”
“Naravno prefeserice.”
“Dakle vas profesor koji ce vas pratiti na putovanju je pripravnica Chloe Lupin.” Rekla je Mcgonagallica a u prestoriju je usla mlada profesiorica.

“Znaci vi ste ta prefeserica.” Uz prismijeh rekao je Dave Bilsaons.
“Da ja sam profesorica..A timali imas govornu manu ili…” rekla je Chloe I grupa oko mene vise se nije mogla suzdrzavati svi smo se poceli smijati kao lude…Ponavljajuci rijec “Govorna mana…”


| 19:29 | Komentari (44) | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
Likovi!
Slikice!
design