Krele's Hideout, hideout from reality

petak, 31.03.2006.

Za nepovjerovat!

Jučer je uglavnom bilo dosadno (kao i danas)! Došao sam kući mrtav umoran i odma izišo van sa LeLetom (ovo sam požalio). Prvo smo išli do juga kod Tinke i vidio sam frendove iz stare škole! bio sam happy jel su mi se javljali al nisam bio došo. Kasnije dok smo se vraćali vidjeli smo ***u i ******u i pravile su se ko da nas ne vide (assholes) (don't kill us if you read this)! Kasnije smo došli u naselje i išli šetat Kinu. Dok smo ga izvukli iz kuće (trebalo nam je vremena)rolleyes i bila tamo jedna debela m@čketina koju je Kino htio je*at ali je preskočila susjedovu ogradu iza koje je bio bazen u koji je slučajno uskočila! Prvo nismo skužili da je upala nego koliko je bila debela sve je pošpricala pljuskom u vodu! nismo se mogli prestat smijat! LeLe se čak valjao po podu od smijeha!rofl
I tako, išli mi šetat Kinu (njegovog psa)
i on me odvuko do jednog slinavog, ušljivog,ciganskog,ofucanog itd. psa! Putem sam izgubio mobitel (zato sam požalio) na nekim brdima kod LeLetove kuće! Sat ipo smo ga tražili ,al ništa! Onda sam rekao starom da sam ga izgubio na brdima i našli smo ga! Kasnije sam se vratio kući tad je bilo 21:30 ,pogledao vražji odvjetnik i zaspao!

- 15:47 - Komentiraj (0) - Izzzzzsprintaj - Spermalink