smiley... :)

utorak, 26.07.2005.

hmz...

hehehe... sad sam se vratila iz shetnje, i, realno, riknula sam... shetala sam se chetiri sata (mada smo vishe provodili na keju... sedetji.. al' da ne zalazim u detalje... i, tako sam ja uzhivala (mada su me hasnuli komartzi...) stvarno je bilo zuper... inache, danas sam o5 izgubila opkladu (inache kladila sam se sa danielom, a, shta bih ja... da dobijem opkladu?! a,dobro, i nisam bash puno izgubila... SAMO jednu guaranu... (mmmm...guaranaaaa) :)
obozhavam.. mada mi nije zhao (jer sam i sebi qpila...) tako da opushteno...
inache, dok smo bili na keju, sedeli smo na na nekoj tzv kocki, daniel uz'o i baciJo mob dole... (koji leek) jbt... i, kao mi se svadjali ko ce u stvari da ide po mob... i, naraFski, ja sam doshla prva! :P
i, poshto je o5 dobiJo svoj mob nazad, e, uz'o je i frljnuo (pazi koja rech) ga negde u piiiiiip... :)
i,ondaK nije mog'o da ga nadje (tj NISMO mogli da ga nadjemo) a, vetj se pochelo smrkavati... i, shta je ondaK bilo... eeeee... pa nadjosmo mob... NEKAKO... ne znam.. biJo u nekoj oooogromnoj vutri...mislim, travi! :)
i taaak'...
posle smo otishli na guaranu, pa smo sedeli u parq... (valjda...) ne, sedeli smo kod biblioteke.. tam' na onim klupama...
i, slushali ziku... (da preciziram slushali smo... eh, kad bih znala... a, da, slushali smo AGAIN, od alice in chains, ondaK RHCP... sve shto sam imala na tom mp3-u... i josh neke glooposti, neki reggae... i taaako... a,taj "neki reggae, je u stvari EEK A MOUSE...)
e,a, ondaK smo (poshto je vetj bilo oko 100 sati, otishli da gledamo neq indijsku musiq... a, koju je stefanija prekrstila u kinesku, a neka njena ortakinja (koju ja naravno znam,al' nikako ne mogu da zapatim njeno ime) rekla da je to u stvarijapanska muzika, dok je jedan leek, (david) koji, shto je najgore ide u muzichku shkolu rek'o da je to u stvari africhka muzika... :P
eh, pa, sada kome da verujesh, stefaniji, onoj liqshi, davidu, ili mozhda plakatu?
ne znam, mi nismo nikome poverovali pa smo krstili tu muziku u indijsko-korejsko-japanska muzika sa primesama africhke... ;)
(ovo sam naravno sve ja sada nalupala...)

inache.. to se sve izdrshavalo juche... kad sam ja doshla kuci riknuta.. al' ajd'... sad... makar sam se super provela, iako sam bila napolju samo do 11h pm.

eh, sada me o5 prekida neshto u pisanju ovog blog-a.. a to su maline...
mmmm..malineee :) idem sada da ih hasam..a, evo, i telefon mi zvoni... moram da se javiiim... neko me voli... tj neko hotje (tachnije pera...) da pricha sa mnom... eh, dugo smo priichali... ti minuta i 45 sekundi... :)
(pero, ako ti ovo sada chitash.. sorry... al' nemoj da se ljutish na mene.. znashti daja tebe mnoooogo volEm... i, evo.. itji tju sa tobom da kupish taj poklonchitj za tu OSOBU, za koju necesh da mi kazhesh ko je... ;)
ne brini..pomotji tju ti u odabiru, al' samo ako idemo do indian shop-a, e, ako tamo kupujesh poklonchitje... zuper.. a, ako ne... eh, ne znam ondaK kako da ti helpujem... mozhda...
ma,videtjemo (ako je u pitanju marina..ondaK znam.., ako je neko drugi, ili tretji...pa verovatno tju i onda znati... )

e, ljudi napushtam vas..al' sada ozbiljno... idem da hasnem ove maline... pa ondaK da se spremim,i da kupim taj poklonchitj!

p.s. pero, volEm te bwe... ti znash da si ti moja devojka!
kao nekada... ;)
hehehe... al' stvarno te volEm!

btw, marija... ne ljuti se na mene... volEm i tebe...
ma,volEm sve...! puna sam ljubavi...

ja sam bash zaljubljenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))))))))))))
e,prsla sam... idem...
- 00:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>