< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Svasta o sportu,muzici,autima...!!!!!!!

Malo o meni:thumbup

ime:karlo

prezime:.........

razred:7.c.

skola:Ksaver Šandor Đalskibang

godine:13.5

nadimci:daka,sismis,robinho,brzi...

brat/sestra:imam brata,a sestra mi je poginula

stanujem:Zelina

hobi:nogacthumbup,kosarkaparty,rukacpuknucu,zajebavanje sa frendovimayes...

evo toliko o meniwink...!!!

PooZ...!!!!

Customized Soccer Jersey - ImageChef.com

Posjetite ove cool blogove...!!!

carica…!!!!-best freind for ever

zna se….!!!!

ja i elza…!!!!

curke iz 8.c....!!!

kosarkas…!!!

Tea…!!!

jednostavno obozava zakon brace…!!!

whisper my name...!!!

samo anđeli znaju…!!!!

kikić….!!!!!

misic…!!!!


$teLa_LuDacHa

Koliko mi je blog dobar(sala)...!!!!
Hit Counter
Get a Hit Counter




beyonce Irreplaceable
Uploaded by covik


Izaberi!!!!
Manchester United
Milan
Bayern
Liverpul
pollcode.com free polls


Izaberi!!!!
Sacramento
LA Lakers
Chichago Bulls
Boston
Miami Heat
pollcode.com free polls












KAKO IŽIVCIRATI RODITELJE!!?
1. Sljedi ih svugdje po kući
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan
dan!"
8. Glasno hrći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. kucaj im na vrata cijelu noć.


10 ŠKOLSKIH ZAPOVIJEDI
1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.Ako je profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima.



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com


Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






adopt your own virtual pet!



Slika hostovana na Fotorola.com

Image hosting images

Image hosting





subota, 19.05.2007.

Evo mene...!!!!!!;-))

Ej ljudiparty...!!!!Evo kao sto vidite neki su mi rekli da napisem novi post...!!!!Evo da bum iskren neznam o cem da pisem...!!!!!Ali ajd...!!!!Kod mene nema bas nekih novosti osim kaj sam danas bil u SV.HELENI na viteskim susretima...!!!!zujozujozujo.Bilo je super,isli smo ja i Miha(Rustaca),Matija,negov buraz i seka...!!!!!Neki dan u skoli smo skoro dobili ukore ja Miha(Dragonija),Hlapec,Novosel,Kika,jel su nas Kika i Miha polijale i dosla je GLUPACAludbangburninmadheadbangheadbangheadbangmadmadmadmad iz zemljopisa,i naravno vidla Novosela,i on je reko da su ga Kika i Miha polijale,a mi(ja i Hlapec),smo se sakrivali da nas ne vidi profka i bojali smo se da nas ne kazu,ali niti nismo ni krivi,ali nisu nas rekli...!!!!;-))....!!!!!U petak smo zadnja 2 sata imali hrvatsi i zadnji sat smo pisali lektiru...!!!!Joj nisam sve stigo napisatnamcornamcorpuknucubangheadbangheadbang....!!!!!!!Danas sam kao sto reko bil u SV.HELENI,a zutra MOZDA pem na Psarjevo....!!!!!Sad gledam tekmu DINAMOthumbup-HAJDUKlud....!!!!!I napokon se blizi dan MATURALCAAAA....!!!!Napokon 08.06.2007(petak) tad krecemo,a vracamo se 11.06.2007(ponedjeljak)....!!!!Evo to su sve moje novosti i ki$$i ki$$ mojim frendovima CARICI(Elza)thumbup,MISEKU(Zmisa)zujo,Hlapcuparty,Matijimah,i svim ostalima....!!!!!!
KI$$I KI$$$$$$$$$$$.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 21:03 - Komentari (121) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.