AbOuT mE...i NeKe SjIkIcE...

ime:Dajana
Prezime:Ljubić
Nadimak:Daca
Datum rođenja:17.lipanj'92.
Godina:15
Ne volim:umišljene i sebične ljude,
ne iskrene ljude i ljude koji sebe
ne pokazuju u pravom svijetlu,ne volim
ni gljive...
Volim:Prijatelje,obitelj,iskrene ljude,
dečke...afkors...
Something about me:volim se zajebavat,
svi mi kažu da sam luda i opichena,
iskrena sam, nisam umišljena,
tvrdoglava sam i osjećajna...

neke sjikice...

Me na Brijunima...slikano u
safari parku...bilo je grejt...


džocy facer i ja...ko iz jednog
tijela...hahahaha...sretanyesbelj


džocyka & joj@...s jojom sjedim
u školskoj klupi...šwinjice...yep...smijeh...


Ruškica(frendica iz mog bivšeg raz),
džocyka,maja i ja...ko glumice
smo ispale on this picture...yes


Matija i Ruškica...baš su funny...
...sretanbeljyesnut

eo i nekih sjikica Pule i Brijuna...


ovo je Arena u Puli...
joj bsš je veeeliiikaaa...big...


zlatna vrata...tam smo upoznali
very cute dečka...iz Bosne je...cereksmijeh


veliki brijun...otok na kojem smo
se vozili vlakćem i razgledavali
safari park...sretanyessmijeh


Titov cadilac...svi ga pažljivo
promatrajueek...baš je cool...cool







  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

OvO jE mOj BlOgIcH...jeeee...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 02.01.2008.

...My FiRsT pOsT...

Ej PeOpLoVi...this is my first postich...ne želim ga zaj...naravno...yes...
commajte mi puno... I want a lot of comentaros...lot,lot...lolim vas punooo sve... the bigest pozdravi idu my best friends...džocy, maji i bibi...a zatim mom sadašnjem 1.e i bivšem 8.c...belj...nut...wave...ugl...commajte mi puno...lolim vas...
eo i majo sjikica...lolim vas...uživajte...pozzz...


this is me...cerek


this is džocy...jedna od mojih best frends...
curka je luda i opičena...spaljena je mal' a štaš'...nut


ovo je maj@...kad ju pukne...bješ'te svi...uf...
ma šalim se je...to moja majuschk@..zujo


a ovo je bib@...luda 100 gradi...al' opet to je naša bib@...smokin
...šala...nemojte mislit da puši...hihihihi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.