nedjelja, 25.12.2005.

Ne znaš kako je!

Zbog tebe ću da ubijem,život svoj da dam.
I evo sad se tebi cijeli poklanjam.
Dajem ti sve za jednu noć kraj tebe
I siromah ću da postanem,
Ali bez tebe da ne ostanem.
Jer bez tvoga lica moj život je besmislica,
Kao noć bez meseca
Mračna i duboka.
Taj mrak ne mogu podnositi više,
Zato ti ovu pijesmu pišem.
Želim da znaš da te volim i da mi je do tebe stalo,
Zato daj’ priznaj da me voliš makar malo.
Pruži mi šansu novu
i okončaj mi bol ovu.
Nađi mijesta u srcu svom za mene,jer ja to zaslužujem.
Najgore što činis je što poričes da me voliš,
A kasnije ćes bogu da se moliš.
Da bude sve kao pre,da te volim kao sada,
ali to će biti samo jedna nada koja teško da će se ostvariti,
Jer tada ja neću mariti.
Kao što ti činiš sada meni,
A znaj da to lako može da se dogodi i tebi.


- 19:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>