nedjelja, 25.12.2005.

Moje srce pripada samo tebi

Moje srce pripada samo tebi,
A to ne mogu da oprostim sebi,
Jer mislio sam voljeti tebe je lako,
Ali tek sada shvatim da to ne može svako.
KO želi da ima tebe,
Mora da žrtvuje sebe.
E pa, ja sam čvrsto odlučio makar se do kraja života mučio.
Bićes moja i samo moja
I obecavam nećes biti bilo koja.
Bićes voljena kao do sada ni jedna,
Za mene bićes vise nego zlato vrijedna.
I još želim da znaš da ovo nije šala neka
već da si ti za mene stvarno retka.
Ti si za mene jedna u sto
I želio bih da imaš na umu to.
Želim još da znaš da kad si blizu mene
Da mi trnci struje kroz vene.
Vjeruj mi neće nam loše biti,
Sreću nećemo moći kriti,jer toliko cemo srećni biti.
Pruži mi još jednu šansu molim te,
Da ti dokažem koliko volim te.



- 19:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>