Why are we so blind to see?

Image Hosted by ImageShack.us

24.01.2006., utorak

MISSION ACCOMPLISIED

Moram reći da je nasreću sve dobro završilo....ili ti ga:''mission accomplisied''.(ak se to tako piše...?)
Ako vas zanima,u 20 do 2 sam krenula na autobusni i odmah mi je došo tramvaj...super,tako da sam brzo našla peron,dala to vozaču...iako..sam njemu morala dati 20 kn...ja mu kao izbrijem nešto,da je to neka knjiga...i tako..on kao kaže,može,a koliko plaćate uslugu?!onAKO NAMETLJIVO....
ja mu se kao nasmijem i dam mu 20 cuna....
To je sve bilo gotovo za 5 minuta....i odem na stanicu,zapalim i već dolazi tramvaj...to me tako živcira!!!kad se žurim negdje,a to je gotovo uvijek...nikad ne dođe brzo nego ga moram čekati 5godina,a sad mi dođe za 30 sekundi.. i tako se ja vratila na kvart....bilo je 2 i 7,točno..,njemački sam imala u 2....a kako sam već kasnila,morala sam ga markat...a 'teško mi palo'...
Bilo je ok danas u školi...imala sam i eng(onaj dodatni u školi),i kako pišemo knjigu neku,danas smo ja i Helena to morale malo dovršit...Približile smo se kraju za 1 stranicu na kompu....strašno...

nemam inspiracije ništa,danas....bit će bolje sutra,nadam se... :)
Veliki pozdrav SVIMA!!!!!!
Bo bo........

<< Arhiva >>