Prvi odnos posle kiretaze - Stranica za upoznavanje

petak , 25.01.2019.

Postavite pitanje ginekologu










Click here: Prvi odnos posle kiretaze






Je li moguce da zatrudnim iako sam djevica. Znači, to je bilo to, a i ciklusi poslije su mi bili kao da se ništa nije desilo. Postoji i noviji tip anestezije, tzv. Štapić se uklanja u vreme abortusa.



prvi odnos posle kiretaze

Sto se tice rezultata sa UZ, oni su u redu, materica je normalna. Posle prva 2, pošto su se desili u nekoj 5-oj, 6-oj ned nisam morala praviti pauzu. Kod nas kolposkopija i papa bris sa ginekoloskim pregledom i ultrazvukom materice kosta cena poslata na e-mail i zakazuje se na tel 011 319 68 08.



prvi odnos posle kiretaze

Prva menstruacija nakon kiretaže - Neke žene žele što pre da uklone trudnoću i ne čekaju da provere da li su zaista trudne.



prvi odnos posle kiretaze

Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja 23. Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade. Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade? Imala bih jedno pitanje ako neko ima slicnu situaciju da mi odgovori. Menstruaciju jos nemam a proslo je skoro 50 dana od kiretaze. Odnose sa suprugom sam imala 20 dana poslije ciscenja, nismo zastitu koristili ali smo se cuvali kada bi trebala doci prva menstruacija, kada je dosla vama , doktor kaze 6 do 8 sedmica. Malo sam nervozna cekajuci istu. Hvala u svakom slucaju. Navijam da ti dođe sto prije.. Mada su ženice dosta pisale da su im doktori preporučili da čekaju samo jedan ciklus jer ako tijelo nije spremno onda se plod neće ni primiti.. Držim ti fige a za test obavezno javi šta se dogodilo Šaljem ti jedan veeeelikkii podrške! Nakon zavrsene terapije sam pocela krvarit,međutim to je vise bio neki smeđi iscjedak da tako kazem. Bila sam na kontroli sve je bilo ok,samo sam imala malu upalu od prehlade pa sam dobila zinat i otkrivena je cista na lijevom jajniku. Poslije sam imala jedan odnos s zastitom. Traje mi već par dana to crveno krvarenje,al primjecujem da se smanjuje,koliko toliko. I usput,da li ste upucene u to koliko sve to moze uticati na narednu trudnocu? Da li su doktori imali ikakve pretpostavke zasto se to dogodilo? Meni je kiretaza uradjena 24. Bila je malo obilnija nego inace ali rekli su da je to sasvim ok i da se tijelo vraca u normalu.. Ti si dobila kao 39 dc ako ne racunamo taj smedji iscjedak 18. Jer sve zavisi kako se tijelo vraca u normalu.. Neko dobije 28dc, 30dc,45dc.. Nasa drugarica iz cekaone je cekala preko tri mjeseca na prvu Dakle sve je individualno.. Bitno je da je stigla Po svemu sto si napisala sve je ok - i kod mene je bilo slicno ali ako ces se osjecati bolje mozes nazvati i doktora.. Kiretaza koja je uradjena kako treba ne bi trebala imati utjecaja na narednu mogucu trudnocu.. Ne znam da li ti je doktor preporucio neke pretrage - o tome mozemo pricati na drugj temi ako zelis Veliki podrske za tebe!! Sve ti je normalno, menstruacija ti je dosla u nekom normalnom vremenu, nisi dugo čekala... Ne vidim razloda da se sikiraš... Treba malo vremena da se sve vrati u normalu i da se ciklusi ustale.... To krvarenje posle kiretaze je takođe normalno i ja sam ga imala.... Ja sam prvu dobila nakon 28 dana i sad dobijam isto školski a prošlo je oko 7 mjeseci... Sad opet želimo bebu i ne sikiram se da neće biti trudnoće,biće beba... Jesi li imala kiretazu ili je samo otislo? Zbog toga a i stresa sam dobila nakon 3 mjeseca, produzilo mi se preko mjesec dana cekanja. Sve je u redu hvala Bogu samo me cekanje menstruacije cinilo nervoznom. Doktor mi je spomenuo da uglavnom pacijentice ociste povrsinski i da zato one krvare duze vremena ali da to nije nikakav problem. Nemoj se nista brinuti smirit ce se krvarenje. Ides li na pregled, sta ti kazu? Prvi put mi nije dobro sastugao i nakon sedam dana opet kiretaža... Sto se tiče krvarenja meni je doktor rekao da mi je malo sastrugao a ostalo pokupio vakumom... Dao mi ERGOMETRIN, on je za grčenje maternice i skupljanje i od njega se krvari... Međutim ja nisam dovoljno iskrvarila i na prirodan način to izbacila pa je morala ici jos jedna kiretaža... Nakon druge sam krvarila par dana... Ali to smeđe sam i ja imala 10 dana nakon druge kiretže... Sve je bilo ok... Pitala sam takođe hoće li te kiretaže smetati mojoj budućoj trudnoći rekao je kako sam ostala prvi put u drugom stanju tako ću i drugi put.. Tako da se ne brinem a nemoj ni ti... Menstruacija je došla nakon četri sednice i cini mi se porilično normalna osim što smatram da je već trebala prestati jer je danas već 8-dan kako je došla i teče istim intenzitetom, inaće imala sam normalne cikluse a menstruacija je trajala 5 dana. Pomoć ako neko ima slična iskustva, koliko prva menstuacija traje i da li to iam veze sa sedmicama trudnoće koja je predhodila,, spontani je bio u 16 sedmici , sve ovo me jako brine, bojim se da ne krene nešto po zlu. Trajale uobičajno, 3-4 dana, a ja sam imala dvije kiretaze posle spontanog a mozda i to ima veze... Amab ako ti se nastavi krvarenje ti se javi doktoru, to ti je najsigurniije. Ako bas tece istim intenzitetom javi se odmah... Mislim da nije u redu da teče 8 dana istim intenzitetom kao i prvi i drugi dan... Isla sam poslije toga doktoru,sve je bilo uredu. Neko ne dobije za 2-3 mjeseca, neko za mjesec i po a ja sam dobila nakon 28 dana... Koliko god da ti kasni nije čudno... Svakako nadam se da nisi imala odnose u međuvremenu... Ako se ne boojis ponovne trudnoće onda nemas sta da brineš... Imas u DM-u onaj Ulltra najosjetljiviji.... Da se ne brines bzv i ne razmisljas... A nadam se da nije trudnoća u pitanju...



Kada je vreme za prvi put?
I ja sam imala do tada redovne na 28 dana i onda posle tog spontanog prvi ciklus mi se javio ok 40. Ja sam u januaru imala kiretazu i jos nema bebe.... Prva menstuacija mi je trajala 2-3 dana,druga takodje tako. Ako neko ima savet, molim vas recite jer sam potpuno zbunjena. Znači, to je bilo to, a i ciklusi poslije su mi bili kao da se ništa nije desilo. Dobijam redovno menstruaciju na 28, do 30 dana. Menstruacija je došla nakon četri sednice i cini mi se porilično normalna osim što smatram da je već trebala prestati jer je danas već 8-dan kako je došla i teče istim intenzitetom, inaće imala sam normalne cikluse a menstruacija je trajala 5 dana. Žena može imati fizičke posljedice gubitka, poput vaginalnog krvarenja ili curenja mlijeka iz dojki, a osim toga, može se osjećati emocionalno prazno ili izolirano. A, najgore od svega je što sam medicinska sestra zaposlena u toj istoj bolnici!!!!! Moze li mi neko pomoci i reci svoje misljenje? Javila se velika zelja za slatkisima , inace ovako ne toliko cesto.. Mogu pomoći i voda, kao i pljuvačka.

[Erotske drame|Poze u vođenju ljubavi|Sex brzi]






Oznake: šta, sve, prati, abortus

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.