Daggy13

10.01.2006., utorak

Danas sam se probudio i odma za komp.Igrao sam Sims do 10.00.Onda me nazvala raska i pitala jer hoću ići na dodatnu iz njemačkog.Možda idem iduće godine na natjecanje.Pristao sam ali mi se nije dalo ići odmah danas.Ići ću sutra.Nakon poziva zovem Jelenu jer mogu doći k njoj.Dogovorili smo se da ću doći oko dva.Dok sam došao malo smo pričali i zezali se,te čeprkali po mobitelima.Poslje smo išli prošetati njenog psa Oggya.Dok smo došli sa njim do škole,da treniramo za dresuru,Jelena se popiknula i opala.Nije joj ništa bilo.Bilo je samo malo smješno.Došli smo natrag k njoj i tada je stric došao po mene.Dok sam došao doma ponovno sims.U pet sati sam išao sa stricom igrati yamb.Pobijedio me je.I evo ga tako smo došli do ovdje, tj.do kraja mog dana.To je bilo sve za danas.Bok.

<< Arhiva >>