nedjelja, 06.01.2008.

:)

odkad sam krocila u sobu, silujem jadnu tipkovnicu. ajme kak sam se zazeljela kompa. i zagreba. i smoga. i ljudi. svega.
novu godinu sam docekala na onom jebenom pustom otoku..sa starcima i njihovim prijateljima. namcor

i sada mi je ubijena svaka nada da ce ova godina biti dobra,cim sam ju ovako jadno docekala.
by the way, slavili smo kod nas u kuci na moru, ali smo se onda negdje oko 15 do 12 pokupili u neki restoran di smo bili pozvani. a kod kuce je glazba jos i bila ok. oni neki stari hitovi kaj su moji starci slusali (ajdede). al u onom restoranu... tam je bila neka dalmatinska glazba. vinko coce i kompanija. puknucu

i onda sam se sjela u kut tog restorana i cekala ponoc. i kad je dosla ponoc, nije bilo odbrojavanja, ni sata, ni nicega, nego smo si onak bzvz cestitali. kao, eh sad je vec proslo 15 min odkad smo krenuli, sretna nova godina. rofl rofl rofl

strasno...naravno, i djed bozicnjak me izjebo...ah. zivot je kucka. XD

al ok. necu se vise zalit. bilo je i lijepih stvari.
kartali smo belu, bridge, igrali smo jamb, spavala sam jaaako puno (wee), jela sam ribu i lignje i hobotnice cerek, na moru je toplo,..kaj jos? to je to.i dovoljno. dead

idem se sad raspakirat. ee da! jako sam hepi zbog komentara, samo kaj taj netko vise ne postoji, nema tog bloga. a dobro. tak djelujem na ljude. kak to volim. XDXDXDXD

notinotinotinotinotinoti. aaaaaaaa. jadna tipkovnica.

p.s. prekasno sam skuzila da je prosla godina bila '007 naughty steta. da sam skuzila ranije, vise bi uzivala u njoj. hahahaaaa. sram me je objavljivat postove iako ih nitko ne cita. zato kaj sama sebi dokazujem da sam moron koji lupeta gluposti i pravi se da netko cita. al ok. ovo je moja mala tajnaaaaaa. bwahwahwaaaaahwaaaaaawaaahbwaaaaaahwahwahwaaaaaaaaaa

i da. moram objavit ovaj video. obozavam LOTR. a ova pjesma je...hm...kaj je?..zvuci uzviseno. aaa lupetam. nema veze.(nije nikakav koral ili tak nekaj!!) ovo je sada suvisno.aaaaaaaaaaaaaaaaa.dosta. ugl.pjesma.točka. pjeva


18:09 - KomenTari (0) - Print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.