ponedjeljak, 24.12.2007.

weeee

kako fora!! mmm...mir...badnjak. sad sam se najela.
sama sam sebi smjesna. haha. nitko ne zna za blog.. 0 komentara..kako fensi nitko ne čita.. pišem sama sebi..ah..cerek
ali...ovo me malo i zabrinjava...svjesna sam da sama sa sobom komuniciram, a ipak pisem post. pa lakse mi je umjesto toga razmisljati i nista ne pisati..ali ok-e. ovako se osjecam korisno..
pravim se kao da nekome pisem..pravim se da je nekom stalo do ovog kaj pisem.. lol wahahahaaaaa XD

nda. sad sam euforicna. pofarbala sam nokte u LJUCIBASTO!! cerek
i imam svieche i poklone. dada.
i odlucila sam biti noti. jaako noti. ali jos necu otkriti kako cu biti noti!
znam da su svi sad jaaako znatizeljni (omg..koga ja zavaravam.. -.-) ali ima vremena da vam (kome?? lol lol lol) to otkrijem.

maumaumaaaauuu. postala sam podvojena licnost!
kak mi je dobar ovaj mau. to govori mali puz od spuzvaboba. i zove se gary. bas je fensi. cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i taaako. idem ja sada.
pe es: obozavam ovaj velki snjeg...da ga bar bude i sutra. i da. djedice djedice..racunam na tebe. jer se to danas dijele pokoni? jesi ti meni nekaj udijelio? naughty ma volim ja tebe. kisikiiiisiii.

21:46 - KomenTari (0) - Print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.