The Joker and the Fool

utorak , 24.08.2004.

Uzmem sve demone kao karte.. promješam špil...
I nekako uvijek završim sa dvije karte više nego što sam počeo. Pogledam te karte viška.. prazne.. izbacim ih.
Promješam ponovno špil.. pa ga otvorim. I opet imam dvije prazne karte viška.
Pa smješam čaroliju.. par tajnih šaptaja.. i odjednom se nazire smisao.
Promješam špil.. naravno dvije karte više.. ali ovaj puta nisu prazne... umjesto slike kakvu sam nacrtao na svaku drugu kartu.. ove dvije karte su zrcala.
I ne sviđa mi se što vidim u njima... pa prizovem Lažova.. dam mu pero.. i on ocrta moj odraz na zrcalu.. doda detalj ovdje, sakrije detalj tamo.. osmisli novi par demona.
Promješam špil...
Umjesto demona na zrcalu izvlačim dva Jokera..
Čudno.. nisu nacrtani mojim stilom. Dva brata blizanca.. potpuno identični.
Tek kad bolje pogledam vidim suptilnu razliku.
Jedan cer je samouvjeren, drugi tek sakriva nesigurnost.
Jedan ima prepredeni sjaj u oku, u drugom je odraz toga sjaja.. zbunjen.

Okrenem karte u rukama.. naličje je isto kao i kod svih drugih..
Lice... više nije tamo.. samo prazne karte
U jednoj.. na trenutak mi se učini da u bjelini papira nazirem bjelinu zubi.. bljesak podmuklog osmjeha.

Bojim se da moje lice odražava onaj drugi.. identični.. zbunjeni

<< Arhiva >>