dadyyyyyy

15.11.2005., utorak

Danas je bila katostrofa u školi!!

Sigurno se pitate zašto ovaj naslov... pa ovako.. danas smo imali blok sat likovnog... užas!! ubili smoo se od crtanja!! danas me moj glupi fernd "crvić" pošarao par puta temperom po najdražoj majici!!! ubila sam ga poslije!! majica je dobro jer sam uspijela skinuti temperu na vrijeme!!! danas smo imali tjelesni!! moj najdraži sat!!! ali kada mi dođemo a nema nastavnice iz tjelesnog!! nije mi bilo žao što nema nastavnice nego tjelesnog!! s nastavnicom sam na ratnoj nozi!!! Glupača!!! ide mi na živce!! joj jedva čekam da opet imamo tjelesni!!!!! Ljudi kako ste vi!? šta ima novoga kod vas! daj se malo javite!! pišite mi komentare sve živo što vam padne napamet!!
Volim puuuuunooo čitati i pisat..... To je moj ispušni ventil!! kada sam sretna, tužna ili očajna!!!
Jučer sam bila toliko ljuta jer sam napisala post dug jedan kilometar i nešto sam stisla na tipkovnici i sve se izbrisalo!!
Htjela sam se ubiti!! a dobro!!! sada sam raspoložena za pisanje i smišljanje gluposti!!
JUČER:
Jučer me užasno bolila glava mislila sam da će mi eksplodirati!!!! Cijeli sam dan bila loše volje dok nije došlo vrijeme treninga!!! ah..... uživancija.... došao je onaj dečko.. matija na moj trening s nekim frendom i cijelo vrijeme mi nešto dobacivali..mmmm.....
kada su otišli cijeli sam trening blistala od sreće!!!(ne zato što su otišli nego što sam ga bar vidjela)!!
Nadam se da imate dovoljno za čitati!!! sljedeći puta ću napisati još nešto puuuuunoooooooooooo više!!! čitamo se!!! :):)


Glitters
- 20:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ovo mi je jedna od najljepših pjesmica: