24.02.2007., subota

Sorry ljudi........

Dabi ste vidjeli sve što je na blogu stisnite arhiva na dnu bloga....

Sorry ljudi ja za koji dan brišem blog.....

Tražili st me muzike videa evo sad se iskupljujem.... uživajte....

Ako treba kakva pomoć oko blog npr. video ubacit.....hmetal@net.hr.......

....................bye.............................

Metallica - Whiskey in the Jar

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Whiskey in the Jar



Metallica - Whereever I May Roam

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Wherever I May Roam



Metallica - Until It Sleeps

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Until It Sleeps



Metallica - Welcome Home Sanitarium

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Welcome Home Sanitarium



Metallica - Turn the Page

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Turn the Page



Metallica - The Memory Remains

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - The Memory Remains



Metallica - The Unforgiven II

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - The Unforgiven II



Metallica - St. Anger

Metallica - St. Anger

Get More Music Videos @ MusicFeet.com


Metallica - Sad But True

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Sad But True



Metallica - Some Kind of Monster

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Some Kind of Monster




Metallica - Mission Impossible 2 Soundtrack

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Mission Impossible 2 Soundtrack



Metallica - Mama Said

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Mama Said



Metallica - King Nothing

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - King




Metallica - I Disappear

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - I Disappear




Metallica - Hero of the Day

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Hero of the Day



Metallica - Fuel

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica – Fuel



Metallica - Frantic

Metallica - Fade to Black

Get More Music Videos @ MusicFeet.com

Metallica - Fade to Black



......ljudi......

Fele..... Zrinić..... ...... Jedini ostao čeloman on je još tak tak.... Svi su počeli zajebavat šta im je ........
A ljudi ja više ne postojim.......
uskoro brišem blog dojadio mi je ovaj jebeno dosadan život .......

i hoppe you see again......

sorry ljudi na svemu i tebi rožička i julijana i fele.......

bye...................



19.02.2007., ponedjeljak

No subject header

LJudi promjenjen dizajn šta kažete na njega....partyparty

13.02.2007., utorak

Oglas

Tražimo vokal za metal bend prikladne osobe su od 13-20 g. Svoje podatke pšaljite na hmetal@net.hr thumbupthumbup

Bok svima sljedeći post ću napisat vjerojatno kad mi dođe volje...mahmahmah

09.02.2007., petak

J____ gitara, pukla mi žica

Pukla mi žica na gitariheadbangheadbang, a nemam novaca da kupimheadbangheadbang drgu. Ljudi upomoć šta da radim pomozite???namcornamcor

Pozzz do sljedeće ludorije wavewave

byewavewave

08.02.2007., četvrtak

Danas....

Danasi je bio zakon dan..... Moj omiljeni stvor zvan Zen (pas) mi je poje tenisicu burninmad , htio sam ga zadavit. i skoro sam ga zadavio sve dok nisam vidio da mi zdrapao majcu burninmad burninmad . onda sam ga doslovno ubio bang ..... U ostalm sav sam u depri zbog bolesti zujo ... Nisam jedini koji je bolesatn, july hvala na npomeni (oziljno mislim) smijeh smijeh smijeh puno hvala.... smijeh smijeh


Bok ljudi do sljedećeg posta (vjerovatno sutra).....

Bye wave wave wave wave





05.02.2007., ponedjeljak

Smješna stvar

Klilni ovdje

03.02.2007., subota

Slike....

slike.........


01.02.2007., četvrtak

Vicevi

roflroflroflroflNapravio Hitler staklenu kuću i kaže kog vidim na prozoru odmah ga izrešetam.

Dođe Hitler Židovima i kaže: danas je disko!
Ma da! Ko svira? Hans na automatu.

Organizirao Hitler natjecanje u plivanju u bazenu punom kiseline. Uzme on 5 židova i kaže im: ko uspije preplivat bazen puštam ga van iz logora. 1. židov na pola puta se raspe
2. isto
3. isto
4. ono skoro pred cilj i raspe se
5. židov prepliva bazen jedva sav ono raskomadan
Hitler kaže: ok dečki sutra finale!

Di ima najviše židova?
-U atmosferi

Hitler kaže Židovima: danas igrate vaterpolo
židovi: to, super!
hitler: vi ste u bijelim kapicama,a krokodili u plavim.

-Što dobiješ kad dijete zaliješ vrućom vodom?
- Čaj od majčine dušice !
2.Razgovaraju dvije plavuše:
- Čime se baviš?
- Ah, radim kao tajnica.
- Tajnica? Što ti to znači?
- Svi me jebu, a ja tajim.
3.U tramvaju sjedi mladi momak,a bakica sa štapom stoji pokraj njega.
Bakici teško stajati pa se stalno namješta i pri tome lupa vrhom štapa.
Mladića nervira lupanje pa kaže bakici: Stavite gumu na vrh da ne lupa!
Bakica odgovori: e,moj sinko! Da je tvoj tata stavio gumu na vrh,
sada bi imala mjesto za sjesti!
- Što su četiri svinje zajedno?
- Rock-grupa.
- Što su četiri HDZ-ovca zajedno?
- Prljavo kazalište !!!
4.Došla Fata u sex shop. Gleda po policama pa joj nešto lijepo oko srca.
Kaže ona: "Dat` ćete mi, molim vas, onaj zeleni kratki;
onda će te mi dati onaj veliki crni, kvrgavi; joj, dajte mi molim vas i onaj
smeđi debeli i onaj veliki crveni." "Ali gospođo, to je protupožarni aparat."
- Na brodu se nalaze Franjo i većina ministara naše republike. Brod naleti na
na minu i odleti u zrak. Tko je spašen?
- Hrvatska!
- Koja je razlika između plavuše u kokoši?
- Kokoš mirnije leži na jajima !
5.Pošao Mujo u pustinju i u prvom rant-a-deva iznajmi devu. I tako ide on kroz
pustinju prvi, drugi, treći dan, a ništa nije jebao. Četvrti dan mu je tako
prigustilo da odluči jebati devu pa šta bude. I proba on stavit devi, ali kako
se god približi deva se pomakne i ništa od jebačine. Tako je bilo cijeli dan pa
predvečer sretne on golu žensku koja ga zamoli da joj da vode, a ona će zauzvrat
učinit za njega što god poželi. Mujo joj dade vode i kaže: daj bogati pridrži ovu devu !
6.- Tata, tata, jesmo li mi ljudožderi?
- Nismo sine, pojedi mamu dok se ne ohladi.
7.Židov leži na samrtnoj postelji i okupila se obitelj da bude snjim u teškim trenucima.
Reče on slabim glasom:
- Ženo, jesi li ovdje?
- Tu sam!
- Najstariji sine, jesi li ovdje?
- Tu sam, oče!
- Kćeri, jesi li i ti ovdje?
- Tu sam!
- Davide, sine, i ti si tu?
- Da, tata i ja sam!
- A tko je u dućanu, bando neradnička ?!?!?!
8.Vraćaju se Mujo i Haso iz lova i za njima ide pas sav prljav, raščerupan,oči
iskrvavljene i jezik do poda. Mujo sve nezadovoljan što nisu ništa uhvatili,
pogleda u psa i kaže: Haso, ili ovo nije ptičar ili ga mi ne bacamo dovoljno visoko.
9.Otišao Frane u posjet rođaku u Južnu Afriku. Nakon par dana odlučio Frane prošetati
Pretorijom. Zaputi se on u kino. Ispred kina je bio veliki red i Frane odluči čekati.
Pored njega je prolazio policajac koji ga upita:
- Gospodine jeste li vi novi ovdje?
- Da, jesam.
- E pa da znate, ovdje samo crnci čekaju red, bijelci kupuju karte preko reda.
Frani malo neugodno, ali tko će čekati red, i on preko reda na blagajnu. Blagajnik ga upita:
- Koliko karata?
- Jednu za parket.
- Gospodine jeste li vi novi ovdje?
- Da, jesam.
- E pa ovdi samo crnci stoje u parketu, bijelci su gore u loži.
Frane uzme za ložu. Počne film i gleda Frane, kad nakon nekog vremena mu se pripišalo.
Pita on čovjeka do sebe:
- Oprostite, gdje je ovdje zahod?
- Gospodine, jeste li vi novi ovdje?
- Da, jesam.
- E pa mi bijelci nemamo zahoda, mi pišamo dolje po crncima.
Bijedan Frane se jedno pola sata nećkao, ali šta će, mjehur se napuha i Frane bojažljivo
počne pišati. Kad od dolje glas:
- Gospodine, jeste li vi novi ovdje?
- Da, jesam.
- E, pa šarajte malo!


Haso: Mujo kako se zove fizičar Volta
Mujo: Johntra Volta

sta radi beba u motoru aviona?
VRISTI!!!

roflrofl

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.