Dadozd.bloger

13.09.2019., petak

Život s 3 žene :

Dobro jutro. Još jedan početak novog dana"borbe" je počeo. Jutros sam mislio duže ospavati budući da danas ne radim,ali ništa od toga.
Ako ništa bar sam noć prospavao normalno.
Budući da žena počinje raditi u 7 a djeca moraju biti u školi u 8 ja a sad je 7:30,a ja sam se već uspio naslušati svega.
Žena kad radi jutarnju navije sat u 5h ujutro iako joj je do posla 1 km ili 2 minute vožnje.
Ona kao i svi mi ima svoj jutarnji đir.Dok skuha kavu zapali koji duvan,našminka se začas je 6:45 i ona odlazi. Iako se nisam morao dizati nisam više mogao slušati onaj alarm kako zvoni. Digli smo se i popili kavu sve nekako u miru.
Sad dolazi onaj najgori dio u 6:20. Treba buditi "djecu".
Buđenje počinje ali prvih 10 min to je više moljenje nego buđenje. Ova starija od 13 godina se i digne ali za ovu mlađu ujutro mi trebaju topovi.
Razbudim ih i onda počinje.
Svi odjednom moraju na wc. Ova se šminkati druga prati zube trća već izmišlja nešto treće,tako da je rat oko kupatila ujutro neizbježan. :)
Sam sebi govorim budalo što nisi ležao kad ti je bog dao. Ali sad je kasno. Treba sve to istrpiti ova traži knjigu druga majcu i peglu itd.
Žena odlazi na posao a ja još pijem kavu i navodno uvodim reda.
Cure ka su se dobro isposvađale za fobro jutro kreću u školu. To je dio di ja nastupam. Imam kupatilo vremena i cjeli stan za sebe.
Obavim jutarnju highjenu i potrebe.
Što sad dalje budući da danas ne radim. Uzimam u ruke mobitel i sada ovo pišem.Sam u kući 1. dio.
Kavu sam popio koji cigaret popušio i imam 2 izbora. Otići van na još jednu kavu ili nazad u krevet. Odlučio sam se za varijantu broj 2.
Evo sad ležim dok ovo pišem. .
Došlo je i mojih 5 minuta. Pokušat ću malo odspavati što je teško jer već sam budan sat ipo i razbio san.Ako ne uspijem uvjek imam drugu soluciju odlazim u obližnji kafić na kavu.
To ti je tako ili nikako. A sad ja i moj patuljast pinć smo legli u neutralalan položaj i probat ću ubiti oko za svih . Ako kroz 20 min ne zaspem zna se u lokalnu birtijuvna kavu popiti pa ćeno vidjeti. Toliko za rano jutro. Pozz i čujemo se kroz dan. .
Samo veslo

- 07:15 - Komentari (17) - Isprintaj - #

12.09.2019., četvrtak

Novi dan

Dobro jutro evo opet klasika svi su otišli. Sam sam u kući pijem kavu i pušim spremam se za još jedan radni dan. Oprostite nisam ništa rekao za uvod o sebi,aimao bi puno toga. Imam još 40 min dok ne krenem pa ću se za početak malo predstaviti. Imam 42 godine 3 djece. Sad je to dublja priča,uglavnom jednu kćer iz prvog braka koja ima 20 god trenutno je uposala 3.godinu medicine u zg. Vidimo se ali rjetko o tome čemo drugi put.boi mlad bio lud rano se oženio a još prije i rastavio. Sad sam u drugom braku gdje imam curice od 10 i skoro 13.godina. Žena mi ima 39g god i ovaj brak nekako šljaka. U biti kad sve vidim šljaka ok. Po struci sam konobar i 10ak godina sam to radi,od toga sam proveo 5 godina na brodu na dugoj plovidbi što je opet priča za sebe. Sada radim vodoinstalacije i bauštel povremeno eto nije to ni toliko da mi je financiski neophodno ali kad čovjek radi manje misli na gluposti. Danas mi i nije neko dan kako je počelo. Evo već 3 dana me boli zub za poluditi mislim da bi ga danas mogao i počupati ako uhvatim vremena ili zubara.za sebe mogu reći da sam sretna osoba koja na izgled ima sve. Ženu,djecu,auto,motor,dva stana odnosno kuće. Da se ne hvalim kuće sam nasljedio jer majka mi je rano umrla 2000 g nakon 4godine borbe s rakom a stari je ostao sam pa eto ostavi je meni i sestri po nešto. Nisam od onih koji se predstavljao ja stekao ja kupio,nabavio vidio sve prošao sve a ima 19 godina. Te mlade generacije su drukčije od moje ali eto svako vrjeme nosi svoje. Eto ukratko sam bacio uvod o sebi. Ovo pisanje mi dođe kao neka vrsta psihijatra gdje se ispušem pomalo. Jer čovjek koji drži sve u sebi ode u p.m da izvinete. Mada se ne valja ljudima puno ni otvarati jer obično ti to ljudi na kraju izokrenu i okrenu protiv tebe u svoju korist. Kako ono kažu? Nisu došla loša vremena nego loši ljudi. Sve je postalo nekako materijalno većina prijateljstava se nažalost svodi sve na neku korist. Zato ja uvjek kažem nemam puno prijatelja nego poznanika i u tom stilu probam odgojiti djecu.Bar ove dvije cure što su samnom.Jer pogotovo ova mlađa kad je samnom uvjek kaže tata koliko ti imaš prijatelja svi ti se javljaju. Ja joj kažem 95 % njih nisu prijatelji,samo poznanici jer svi znamo što je pravi prijatelj. U jbt evo pogledam na sat pišem već 15 do 20 minuta a proletilo kao sekund. Cigaret mi je ostao i izgorio u pepeljari a da nisam 3 dima povukao.evo sam kresnuo drugi :) 8:23 a ja sa čovjekom imam dogovor da ću doći u 9h. Ne volom kasniti. Uglavnom meni ovako odgovara a ne neko radno vrjeme gdje ti privatnik mjeri svaku sekundu gleda neda ljudima ni marendati u miru sve samo novac. Mislim bez njega se ne može ništa ali i nije najbitnija stavka u životu. To sam vidio kad se majka razbolila đaba ti sve pare kad neke stvari ne možeš kupiti.Uglavnom sat otkucava zub i dalje boli tableta samo malo ublaži na dva,tri sata. I jedino je rješenje van s njim ako se danas dogovorim sa zubarom. Znam da mi gramatika i nije neka jaka strana ali opr kažem valjda se razumjemo. Sad nastupa onaj dio oblačenja u radnu robu.I početak još jednog dana. Ljep pozdrav a ja idem dalje. :)
- 08:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

11.09.2019., srijeda

Sinulo mi.

Evo vrtim po netu,gledam svašta razmišljam.Pijem kavu i čekam da krenem u novi dan na posao.Žena je već otišla djeca su isto otišla jer dsnas im je treći dan škole. Čekajući dok pijem kavu padne mi napamet ideja da otvorim svoj osobni blog. Eto to sam i učinio pa čemo dalje vidjeti. A sad pravac posao.
- 07:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi