Objavljeno: srijeda, 18.07.2007.

HELLO

Nije samo Zenit zainteresiran, Ćorluku traže još Tottenham, Everton, CSKA i Spartak, rekao je Mamić, koji ga ne pušta iz Dinama


Obične su gluposti da je Ćorluka nesretan i da želi pod bilo koju cijenu napustiti Zagreb i Dinamo. Vedran je jako sretan u Dinamu, kaže Zdravko Mamić. Prema njegovim riječima, za Ćorluku je stiglo mnogo ponuda, a najobilnija stiže iz St. Peterburga, ruskoga kluba, čiji je sponzor Gazprom u momčad uložio više od 35 milijuna eura i novopečenim pojačanjima, Pogrebnjaku i Timoščuku, žele pridodati i hrvatskog reprezentativca. Cilj je srušiti moskovsku dominaciju te ostaviti dublji trag u Europi.
- Nije samo Zenit, za Ćorluku je devet milijuna nudio i CSKA, osam milijuna Tottenham te po sedam milijuna moskovski Spatrak i Everton - rekao je Mamić.
Ćorluka ipak nije želio komentirati pristigle ponude, svoje mišljenje će reći za tri dana.

MAMIC KAJ SI TI MUNJA???? SI NOR ??? HEHEHE


I VCERA SAM ISAL S BRATOM(NAJSTARESIM) NA MURJO SLAGAT SI OSOBNO DOJDEM TAM TE MI VELI 2 SLIKE I DOMOVNICO I REKO IMAM
I TE ME HURMA PITALA KULKO IMAM LET REKO 17 , I TE VELI DOJDI S JEDNIM RODITELJOM ,REKO PICKA TI MATERNA HURMA,
DOSAL SAM VUN S MURJE I SE PICKE MATERNE PREKLEL ,JEBEM JA TAKSNO MURJO HAHAHAAA KO IH JEBEEEEEEE NEK IDO V TRI KAJ V TRI V 1000000000000000000000000000 PICKI MATERNI

OVO JE MUNJENA MURJA:




evo pak se BBB I tovari bijejo :








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.