četvrtak, 11.11.2010.

rutina

Evo da skinem prašinu ništa se ne dešava pametnoga pa nemam o čemu pisat pa si malo mislim da u biti ta rutina i nije tako loša nekako mi uljeva sigurnost e sad da li je to lažna sigurnost…..Daklem ja rutinu volem šta bi rekli dečki iz zabranjenog pušenja „poso kuća birtija“ ,nekako mi odgovaraju tako posložene stvari kako sam ih uspio posložit.U moju rutinu spada kava u kvartovskoj birtiji koju teta Dunja (vlasnica) kuha i poslužuje sa toliko ljubavi i pažnje da je to najbolja kava na svijetu,ta ista kava se pije uvjek za istim stolom,čita se dnevna štampa i obavezno SAM (mrgud sam sat vremena nakon buđenja) dalje vožnja biciklom je manjeviše po istoj stazi isto tako kad trčim to je uvijek po istoj ruti (ovo je već bolesno jer uvijek stanem da se odmorim na istom mjestu i cestu prelazim kod istog drva) e da ujuto je uvijek ista procedura ustajanje,raspremanje kreveta,hrana i svježa voda za mačora,pišanje,umivanje i pranje zubiju.To može poremetit samo kad netko prespava kod mene ondak,ako imam sreće i ako sam bio dobar,bude i zornjakzuborofl smokin(pa ondak kuham kavu i idem nam kupit krofnu,croasan…..) i da ujutro uvjek jedem krofnu sa marmeladom,skoro zaboravih dnevnu štampu čitam uvjek od zadnje stranice prema prvoj a časopise od prve prema a favorit listu od dole prema gore ima toga još ali da ne ispadnem totali luđak neću više nabrajat.Za razliku od kuće posao je prava suprotnost tamo je sve samo ne po PS.burninmadheadbangmad

- 18:33 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com