< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

znaci, na ovom blogu ce biti sve o meni i mom zivotu, a posto je daddy yankee ogroman dio mog zivota, uglavnom cu pisati o njemu, ali ne samo o njemu

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




myspace Lyrics


Wisin y Yandel Lyrics
Yo te quiero Lyrics

Malo o meni...

Ime:Ana
Prezime:NIje vrijedno spomena osim ako jednog dana ne bude Ayala
Nadimak:Zuz, Yankee, Fea, Mierda...
Razred:7
Naj glumac:Raymond Luis Ayala Rodriguezcerek(osim što pjeva, on i glumi)
Naj glumica:Barbara Mori
Naj film:Talento de barrio i Vampiros
Naj pjevač:DA-DDY YAN-KEE!!cerekHector El father, Tito El bambino, Arcangel, Nicky Jam, Miguelito, Tony Tun-Tun, Johnny Prez, Tego Calderon, Don Omar ima par dobrih pjesama, ali on i Raymond su posvađani pa ga ja u pravilu ne bi smjela slušati
Naj pjevačica:Ivy Queen
Naj grupa:Wisin y Yandel, Zion y Lennox(oni su se raspali, ali ja to ne želim prihvatiti),Rakim y Ken-Y, Alexis y Fido, Yaga y Makie Ranks, Jowell y Randy, Lito y Polaco, RBD ima dvije dobre pjesme...
Naj pjesma:Uf ima ih puno ali najdraže su mi Fiel amiga, MySpace, Se que tu, Machucando, No es culpa mia,Yo te quiero, Tuya soy itd.
Što volim:Raymonda, reggaeton, Puerto Ricocerek
Što ne volim:ljude koji sude o drugima prije nego što ih upoznaju

IVY QUEEN lyrics


Daddy Yankee Lyrics
El Celular Lyrics



Evo malo slika šefa moga srca:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


A sad evo vam slike ostalih ljudi koje redovito slušam:
wisin y yandel
Wisin y Yandel

Zion y Lennox
Zion y Lennox

kim y ken y
Rakim y Ken-Y

ALEXIS Y FIDO
Alexis y Fido

jowell y randy
Jowell y Randy

Baby Rasta Y Gringo
Baby Rasta y Gringo

Lito y Polaco
Lito y Polaco

TITO EL BAMBINO
Tito El Bambino

hector el father
Hector El Father

Queen
Ivy Queen

arcangel
Arcangel

Baby Ranks
Baby Ranks

tonny tun tun
Tonny Tun Tun

JOHNNY PREZ!!!
Johnny Prez

nicky jam
Nicky Jam

Image Hosted by ImageShack.us

La Sista

divino
Divino

Image Hosted by ImageShack.us

Miguelito

tego calderon
Tego Calderon

Image Hosted by ImageShack.us

Yaga y Mackie Ranks

TOBY LOVE
Toby Love

rbd
RBD

Sir Speedy
Speedy

utorak, 04.03.2008.

Hm, ne znam kako da ovo nazovem, zamislite što hoćete...

Evo mene opet...A znam da vam idem na jetra al' šta ću kad sam takva...Danas mi je internet priskrbila Caballotica tj. Ivy Queen kojoj je danas rođendan. Neću vas mučiti previše s njom jer dosta ljudi je ne voli, ali meni je ona zakon...Evo samo da znate, zove se Martha Ivelisse Pesante, rođena je 4.3.1972 u Ańascu (Puerto Rico). Na kraju posta ostavit ću vam jedan njezin spot da malo vidite kako izgleda kad kraljica reggaetona zapjeva (upozoravam, ona je drukčija od svih pjevačica koje ste ikad vidjeli, ako se ne možete nositi s time, ne gledajte....I preporučam da dečki ne gledaju jer Ivy nije neka ljepotica, a i njezini stavovi o dečkima su drukčiji i sumnjam da bi to dečki mogli shvatiti....) Al da vas ne gnjavim više s njom, ostatak bloga posvećujem jednoj vrlo glupoj osobi- prodavaču iz trgovine Muller, haha! Njegova glupost me toliko fascinira da je to nemoguće za opisati! Ja ga obožavam zajebavati...Prvi put kad sam otkrila koliko je glup bilo je kad sam kupovala Barrio fino...Tražila sam Barrio fino en directo, jer on je sadržavao Rompe moju tad najdražu pjesmu. I dobro....Dakle pitam ja njega:"Imate li Barrio fino en directo?" I veli on ima. Ja sva happy što sam ga našla, kad on meni pokaže Barrio fino...Ja njemu velim da to nije to, a on dođe meni: "Pa šta ti hoćeš?" Ja mu lijepo ponovim ime cd-a koji tražim, a on mi kaže: "A šta je to?" E došlo mi je da ga ubijem, pa mislim šta bi bilo??? Jebote šta prodaješ nego cd-e????Pa mislim ono fakat...Al to je bilo davno...Prije par mjeseci tako ja opet idem u Muller i vidim istog tog prodavača...I pitam ja njega: "Imate li cd od Wisina y Yandela?" A on me onako zabezeknuto pogleda i kaže da nikad nije čuo...I onda sam se ja tam svađala s njime, a on idiot samo se smije...I zadnji put kad mi je dokazao koliki je idiot bilo je kad sam se dogovorila s frendicama da ga idemo malo zezat...Bile smo u gradu ja, Mona, Poynter i Jelenkuša i išle smo u Muller, i opet smo ga vidjele. A ja sva sretna, možemo ga zezati!!! I onda smo se dogovorile da ću ga pitati za cd Nicky-a Jama. I pitam ja njega, a on kaže: "Ma tko je to?" Onda sam mu slovkala Nicky Jam, a on me i dalje gledao ko luđakinju...Onda mu je Mona rekla da je on jedan pjevač iz PR-a, a ovaj se počeo smijati ko lud i rekao nam je da nam je najbolje da Nicky-u napišemo mail i da mu kažemo da smo lude za njim i da će nam poslati cd...Ja sam onda pobjesnila i rekla da ja nikome neću ništa slati, a onda smo otišle jer da nismo ko zna šta bi mu ja još rekla u onu njegovu ružnu facu....E da ako ovo slučajno pročita poručujem da ne mislim ništa loše, no offence...
Pa do sljedećeg puta kad ću vas mučiti sa svojim dosadnim životom-
!Hasta luego!

I još ono što sam rekla, spot od Ivy Queen

- 18:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.