svijet kroz moje oči

06.11.2006., ponedjeljak

groznica prosinca..............

evo i mene malo da se javim, nekako ne mogu a da već ne počinjem misliti o prosincu vrijeme darivanja malo više izlazaka, valjda sam nekako sentimentalno vezana uz Božić (znaš na šta mislim) pa realno gledajući ja sam za ući u statistiku znaš ono "točno znam šta si radlia onog Božića" pa sam valjda osjetljivija u to vrijeme, prijateljice moja ti me razumiješ.

Inače je sve više manje ok sada će neki rođendani fešte krećemo u ovaj petak sa prvom feštom pa ću biti malo bolje, ovaj tjedan moram skočiti do Maribora kako bi rasteretila svoju dušu u pogledu kupovine....

Jesam li ja luda što se tiče prvog paragrafa??? ili jednostavno ono što imam doma me uvijek podsjeti na ustvari jedan nezaboravan dio mog života, moram ti priznati najslađe mi je bilo iščekivanje hoćemo li se sresti ili ne?? "Oscar" je bilo mjesto gdje sam se uvijek osjećala dobro, a već dugo nema tog mjesta, nema nas i tako to dok opet ne pronađemo neko novo mjesto, možda tko zna?
- 07:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi