KOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU OD 15.04.2009.:

Free Site Counter
Free Site Counter

RIJEŠI I SAZNAT ĆEŠ KOLIKO ME DOBRO POZNAJEŠ

Get Your Own Quiz!, More Quizzes



myspace

myspace



Moj blog je:
CooL
SuPeR Je
LiJep Je
RuZan Je
IzBriSi Ga
OdVrAtaN Je
  
pollcode.com free polls



Naj zvijezda od ovih ti je:
Joe Jonas
Miley Cirus
Demi Lovato
Ashley Tisdale
Vanessa Hudgens
Nika Turkovic
Dino Jelusic
Jimi Blue
Britney Spears
Niti jedan od ovih
  
pollcode.com free polls



K0jU gLazBu v0LitE
Pop
Rock
Emo
Punk
Narodno
Jazz
Klasicna
  
pollcode.com free polls


thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupyesyesyesSuper serija je:
Image and video hosting by TinyPic
VoLiM sLoVo ... Jer Se LakO pIsE voLim sAMOoo ...... i nIkoGa Vise!!!cerek
cerek Nevjeruj momku kada kaze volim te Nego kada ocima punim suza kaze ostani molim te!
Taj dana kada
sam te upoznala
te tvoje oci
prvi put vidjela
Sijecam se tog dana
kao da je bilo juce
Svakog tvog pogleda,
rijeci se sijecam
Znam da nikad
necemo biti zajedno
Valjda nam je
tako sudjeno
Sudbina tako zeli
a mozda i ti
Svakog dana gledam te
kako patis za njom
I govorim sama sebi
mozda je bolje da si sanjom!!!

V=ecer je prosla

O=pet ce doci,

L=ijep je zivot,

I=to ce proci

M=islim da te volim

T=o nije sve,

E=vo jos jednom VOLIM TEcerek

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

00.00-zabrljat će te
01.01-vidjet češ ga
02.02-puno ih se zanima za tebe
03.03-sanja te
04.04-izaći će te
05.05-poslat će ti sms
06.06-iskorištava te
07.07-spoj
08.08-voli te
09.09-zabavit češ se sa dvojicom
10.10-hodat će te
11.11-voli tvoje oči
12.12-svađa ti se
13.13-priča prijateljima lijepo o tebi
14.14-upoznat češ nekog novog
15.15-povjerit će ti se
16.16-ogovara te
17.17-nedostaješ mu
18.18-sviđaš se nekom drugom
19.19-sviđaš mu se
20.20-imaš konkurenciju
21.21-sviđaš mu se još više
22.22-misli na tebe
23.23-boji ti se prići


kako izluditi starce...
1.slijedi ih swugdje po kući
2.mući kao krawa kad izgowore twoje ime
3.prawi se da imaš amneziju
4.gowori šatrowački(unatrag)
5.zabijaj se u zidowe
6.gowori da se nošenje odjeće protiwi twojoj religiji
7.uđi u njihowu sobu u 4 ujutro i reci:"ah dobro jutro!kakaw diwan dan!"
8.glasno hrokći dok se smiješ i onda se smij još jače
9.dok gledaš film naglas čitaj tekst
10.isčupaj nekome wlas kose i wići:"DNK!!!"
11.nosi bedž na kojem piše:"ja sam retardiran"
12.pričaj s olowkom
13."imaj" 20 newidljiwih prijatelja s kojima češ "razgowarati" swaki dan
14.pokušaj se popeti na zid
15.u jawnosti wići:"ne mama!!neću te opljaćkati!"
16.guraj si olowke u oći i nos
17.neko wrijeme uključuj i isključuj swijetlo,a nakon nekog wremena wići:"aha!sad kužim!"
18.jedi swoju kosu
19.drži starce za ruku i jeziwim glasom im šapći:"widim mrtwe ljude!!!!"
20.kad se tuširaš vići:"upomoć!utapam se!!!"
21.na swe što kažu odgowori sa:"lažeš!!!"
22.prawi se da si telefon
23.pokušawaj pliwati po podu
24.kucaj ima na wrata cijele noći

THE END



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

pjevaRef.
Samo je jedno u mom zivotu vrijedno
da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
zivot mi dala, bas kao da je znala
da nikad nece nestat' sa mojih usana
Hrvatska

S ponosom narodu svom
ljubi grb na dresu tom
na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
nek se slavi cijeli dan i noc

Svi skupa nek vide da nas ima
ruke na srce kada krene himna
i onda se pjeva u istom trenu
dok nasi lete po terenu

Imamo ponos, srce i inat
podrsku uvijek punih tribina
iz Zagreba gledam najljepsu sliku
Slavoniju, Istru, Dalmaciju, Liku

Kad se igra, neka nas zaustave
crven, bijeli, plavi boje zastave
neka cijeli svijet cuje nasu pjesmu
i vide sav taj nas sjaj na dresu

Ovdje kod nas je ponos repka
zeljno se ceka svaka tekma
nek se ori pjesma, neka zvono zvoni
znamo da bit cemo sampioni

Svi jedni uz druge
kad se igra, nema tuge
sad smo u rodu i pjevamo odu
za svoje ljude, ej

Jer opet tradicija se nastavlja
s rukama u zraku Hrvatsku pozdravljam
bili zadnji ili prvi
samo neka nas glas grmi

Ref.

Mi, Hrvati

Jos jednom, al' ovaj puta jace
cijeli svijet zna nase navijace
cijeli svijet sad gleda i prati
da vidi kako igraju Hrvati

A sve zbog vatrenog srca
koje ispod svetog dresa kuca
nek svi cuju kako slavimo
ajmo, cijeli stadion

Sjever, istok, zapad, svi se bude
ako boli, stisni zube
neka se ljute oni sto gube
tu danas sviraju nase trube

I zato se pomakni
zrak duboko udahni
pa digni ruke i napuni čašu
ovdje se igra za lijepu našu

Ej, ko kaze da smo pali
taj mora da se sali
i najveci su mali kad vijori
crven, bijeli, plavi

Domovini zahvali i pokaži ljubav
nema nikog da se pravi grbav
ulice su zive
pjeva se sa tvrđe, trga i sa rive


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Evo jedne princezecool

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Evo malo i lijepih glumaca, hihihi
Image and video hosting by TinyPic

Nekoliko ljubavnih poruka, pjesmica


SRETNO VALENTINOVO!!!!!

KaKo Je ZgOdAn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Image and video hosting by TinyPic

EvO NeŠtO Za VaLeNtInOvO:

valentines day Pictures, Images and Photos


Valentines Pictures, Images and Photos


hapi valentines day Pictures, Images and Photos


hapi valentines day Pictures, Images and Photos


Valentine's Day Pictures, Images and Photos

SrEtAn RoĐeNdAn SvImA

happy birthday Pictures, Images and Photos


Evo malo MR.BEAN

Image and video hosting by TinyPic


glitter-graphics.com


KomenTarii.--->da || ne

by: punk dZ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PRAVILA:
1. pošalji barem 5 kommova
2. ne budi prost
3. ako ti se blog ne sviđa imaš gore x
4. ponašaj se na mom blogu kako hoćeš da se ja ponašam na tvome
5. ako pošalješ 10 kommova u istom danu ( naravno ) ideš u linkove
6. tko je nepristojan ide na zid srama

avatar kojeg sam sama napravila:
Image and video hosting by TinyPic

EVO NAUČILA SAM RADITI AVATARE... ODNOSNO ME IVONA IZ LINKOVA NAUČILA...
BLOG SA AVATARIMA ĆU OBJAVITI U LINKOVIMA... PUSSA

MOJ E-MAIL JE:
dada30.12@hotmail.com
PIŠITE MI!!!!!


imam msn.... tko hoće neka pita u kommentarima...

NA DNU BOXA JE MOJ CHAT......... POSJETI GA

LINKOVI:
MOJ BLOG S AVATARIMA
ovo je blog od mene i moje naj frendice
thumbupthumbup - POGLEDAJ SVAKAKO

MOA TINAkissthumbupsretan

=Budalica= rođena 23.09sretan
NIKA TURKOVIĆcerekcerekpjeva
Avatari, dizajni.... za naručitinut
KIARA T.

IVONA
ako neko hoće u linkove neka javi

MOJ BANER:
Image and video hosting by TinyPic



A OVO JE BANER JEDNE CURE KOJA RADI JAKO DOBRE DIZZEVE, AVATARE I BANERE:

By loDa puNkeriCa

a ovaj blog.. sigurno pogledajte... predobar:
dizajni:

Image and video hosting by TinyPic

oPET DIZAJNi:
Image Hosted by ImageShack.us


evo još dizajna, avatara...
Dođi po svoj dizz


Cool Clocks at Wishafriend


pjesme:


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



Nešto o meni
Ime: Dajana
Prezime: tatino
Razred: 5.a
Datum Rođenja: 30.12.1997
Ovo je najbitnije! thumbup

evo jedna Britney
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

evo malo i slika od Zaca
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

valentinovo, dan zaljubljenih
cerek
Evo nekoliko ljubavnih pjesama:

Htjedoh ga voljet u 5. razredu,
ali on rekoše: ljubav je šala.
Htjedoh ga voljet u 6. razredu,
al on rekoše još si premlada.
Htjedoh ga voljet u 7. razredu,
al on rekoše voli se samo u raju.
Htjedoh ga voljet u 8. razredu
al on voli i ima drugu.no
Nemoj čekati bori se za svoje!!!!

__ __ __ __, __ __ __ __ __ __ __ i __ __ __ __.
To su imena tri, reci Dajana kojeg najviše voliš ti?
Ja volim sve, ali najviše onog čije je ime posljednje!!!cerek

Poljubac kiss je spomen
kad se usne spoje, a
za takav spomen
potrebno je dvoje! kiss

Kad se sjetiš svih
sjeti i mene, jer
sam i ja s bila tobom neko vrijeme!!!!
yes

Danima si mi u mislima nut
al' nisam kriva što sam se
zaljubila
!!cerekcerek

Sedam slova riječi dvije
to ti znači VOLIM TE!!!kiss

Zagrli me - trebam te
Poljubi me - molim te
Pomozi mi - želim te
Reci mi - volim te! zujo

Imam 11 godina i malo poznajem sebe.
Imam 11 godina, al' znam da volim tebe...cerek

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Evo još nekoliko ljubavnih pjesmica:

TI ME PITAŠ KOGA VOLIM
EVO DA TI ODGOVORIM
BRZO ČITAJ PRVA SLOVA
EVO TEBI ODGOVORA!!!!!!!!!

... Kad me budu za Tebe
pitali, znat će koliko boli
o tebi pričati.
Nitko nema pravo nama suditi,
svatko barem jednom
može pogriješiti.
Vjeruj kad Ti govore,
otišla sam zbog Tebe,
Nisam mogla podnijeti
da te druga ruka zagrli ...

Mrzim kad me ljubiš ujutro za dobro jutro 58 puta
i ostavljaš žvakaću na šalici od kave

mrzim kad šetamo u parku
a ti spašavaš leptire i mrave

mrzim kad iz novina iskineš stranicu sa horoskopom
kao da je to neka važna stvar
samo da me podsjetiš

kako smo idealan par

mrzim kad poslije tebe u kupatilo odem
ništa na svom mjestu nije
i odmah kontrolu gubim

a na ogledalu
ružem za usne napisano
„uzmi One od Calvin-a jer hoću da te ljubim”

mrzim zimu
i kad je snjeg
i kad ti je zima
ruke su ti stalno po mojim džepovima
nevidiš ni semafore ni aute kao da si slijepa
a prilijepiš se uz mene kao da ti je kaput od selotejpa

mrzim kad spavamo
i ukradeš mi jastuk
i svejedno dal ja molio il trubio
znam da ćeš tužna u ranu zoru da me budiš
„danas me nijednom još nisi poljubio”

mrzim kad plačeš
jer je Raul ostavio Consuelu
što je Bradd oženio Angelinu
kao da je katastrofa teška
i kad mora da ti objašnjavam
šta je ofsajd a šta tehnička greška

mrzim jer znam da ti znaš da sve ovo mrzim
i ti to opet iznova radiš
džabe da se bunim

glas mi se u tvojim očima gubi
odgovor znam
„ne filozofiraj... LJUBI !”

i sve ove gluposti su sitnica
i mrzim svaku stvar što mrzim s ovog spiska
mrzim što te premalo volim
ne kako treba
jer volim te samo do neba

Ako te zaboli prošlost, na mene
pomisli bar jer smo nekad bili
najljepši par!!!


Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!


Evo samo da ti javim,u bolnici sam!
Nemoj se brinuti pronašli su mi
šećer u krvi,
kamenac u bubregu,
bakterije u želucu i TEBE u srcu!


Ljubav,to je cilj života,
kada ljubiš nekog to nije sramota.
Rekla bih ti nešto ,ali neću
glasno,pogledaj u moje oči i bit će ti jasno!


Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više!


Kako se zoveš?
LJUBAV!
Što radiš?
VOLIM!
Cijeli svijet?
NE!
Koga?
TEBE!

Voli,voli dečka bilo koje boje
samo nemoj dečka prijateljice svoje!!

Ljubav je jaka,ali nije za đaka,
oprosti mi Bože bez nje se ne može!!!

Vene,vene tulipan,
vene svako cvijeće ali naša
ljubav uvenut nikad neće!!!

Volim te ne znaš koliko,volim te svim srcem,
a ono je veliko!!!

Teško je vidjeti sunce,a ne vidjeti njegov sjaj,
teško je voljeti nekog,a znati da je kraj!!


Ovaj naš život ima lažan sjaj,taman kad pomisliš da ljubav je prava,kad ono kraj.Zato ljubi i ne misli na krizu,jer jedino život nema
REPRIZU!!!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Avril Lavigne:
Image and video hosting by TinyPic
pjeva

EVO I MALO KVIZOVA sretan





Created by Ljubavna Spajalica
- Ljubav za sve






Created by Ljubavna Spajalica
- Ljubav za sve






Created by Ljubavna Spajalica
- upoznavanje






Created by Ljubavna Spajalica - upoznavanje



Image and video hosting by TinyPic



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com















A 0v0 Je SaM0 Za TiNu

glitter-graphics.com

















moj chat:


Get your own Chat Box! Go Large!




petak, 17.04.2009.

NEMA NASLOVA......

Kao što vidite u naslovu, nema naslova......... nisam se mogla sjetiti što da napišem..........danas ću početi pisati svoju priču...........u toj priči radi se o događajima jedne cure po imenu Sandra........a naslov joj je Sandrin život..........
moram vam priznati da nisam znala o čemu bi pisala pa sam tek sad izmislila tu priču........odnosno nisam ju još izmislila nego sam samo odlučila kako će se zvati i što će se u njoj događati.........

SANDRIN ŽIVOT

Napokon praznici. Škola je završila. Napokon sam završila četvrti razred i riješila se te dosadne učiteljice. Jedva sam prošla sa pet. Jučer je završila škola i svi moji prijatelji su odmah pobjegli na more. Misllim da ove godine nećemo ići na more. Zato jer je moja mama previše zauzeta s poslom, a tata mora slušati mamu, jer prošle godine je mama slušala tatu. Tako su se dogovorili. Imaju smiješne dogovore. Zar ne?
- evo ovo bi bilo sve za danas, samo da vam još zahvalim na komentarima

pozz DaDa

pogledaj svakako i kommaj, ovo je moj drugi blog kojeg imam sa svojom naj frendicom Andreom



~ .KomenTari. (44) ~ .PrinT. ~ # ~

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.