23.05.2007. / srijeda

Evo mene!!!

Evo i mene napokon!!!Sad gledam reži me...naughtyej đurđa! ne znam ko si al mi napiši svoj msn ak ga imaš. ak nemaš daj mi MoB. onu svoju sliku sam pobriso jer sam ispo ko neki idiot.namcorzujozijevzalivennamcorzijevzujozaliven OPALA!!!
cooldanas sam jeo čevape.njami...smijehpečene na roštilju ko ovaj likburninmad
ajme...
stavio sam filmić na you tube. zove se vg vandals-glupi ljudi. malo je bezveze al ga pogledajte...
šaljite mi komentz da i ne za to da ostavim ovaj blog il da ga pobrišem???
ak ga pobrišem napravit ću si novi.
glasajte do 01.06.2007. JaSno???!!!
ak neko zna neku stranicu sa super dizajnima nek mi da.blabla
oće mi neko datkiss???
LoLcerekcerekcerekcereknjami
LoLcerekcerekcerekcereknjami
LoLcerekcerekcerekcereknjami
LoLcerekcerekcerekcereknjami
ajd bok. idem gledat reži memahwaveludludmahwavemahwaveludcoolbangheadbangmadheadbangmadmouthwashnutzalivenzalivenzijevblablathumbuppartypartybangsmokin

- 22:37 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.