01.03.2007. / četvrtak

neznam koji je naslov

za noru ja sam 6.d
evo tekst od smrd-rapa(ak ga neko zna):

ONA IMA MASNU KOSU
SVAKO JUTRO SKUPLJA ROSU
DA SE OTUŠIRAT MOŽE
O SPASI JE BOŽE
STALNO SKUPLJA SMEĆE
VADI GA IZ VREĆE
SMRAD NJEN ZA OČI PEČE
RJEŠIT GA SE NIKAD NEĆE
ONA IMA SMRDLJIV DAH
JER STALNO JEDE GRAH
ZBILJA VOLI KOPAT NOS
I BRAT JOJ HODA BOS
IMA POKVARENE ZUBE
OKO NJE LETE I BUBE
SMRDI SVE DO MLAKE
NA NOGAMA JOJ DUGE DLAKE

NISAM GA JA SMIŠLJO SAM DA SE ZNA
AK VAS ZANIMA O KOM JE PJESMA:O NIKOLINI IVANKOVIĆ
sad radim neki filmić killer bean zna ga jedino vid on je jedino vidio taj moj remix
e ima psovanja...
probat ću to stavit na you tube
a ak neko zna kak se to može stavit nek mi kaže
oću da mi puno komentara ostavite makar jedan bio jedno slovo
evo ovo mi je najduži post neznam kad ću ponovo tak dugi napisat
ak nekog zanima moja slika možete ju vidjet na http://1vycka.blog.hr
ima ih čak tri ha ha
budem i na svoj blog stavio par slika iz razreda
ajde sad bok više ne znam kaj da pišem

- 20:51 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.