...cure i dečki...osobe i osobe

Hey, evo novog posta....s naslovom!!!smijeh Kod mene nema ništa posebno novoga...ali eto, da se malo ispucam!!! Sad sam bila na blogu jedne cure...i to je bila kapljica...koja me je ponukala da pišem! Iz naslova možete predpostaviti o čemu bi pisala...Danas mi je doletio jedan stari feeling...ali na kratko...nije on tako čest kao prije...ali je bio tu. Ne bi htjela baš konkretno pisati o ćemu se radi...i praviti ikakav uvod...to je dio moje prošlosti...koja ima traga i sada,tu u mom životu, ali samo kao jedna nova, meni odavno, usvojena lekcija...ali, ja sam zajebala...i nisam to nikada htjela priznati...iako je to bilo davno-OK-DOSTA!!!!!!! Čitajte naslov...i?? Pa, to se svakome od nas prevrti po glavi...stalno nam tabloidi pune glavice o tome kako su dečki ovo i ono, a cure ono i ovo!!! Jedni s Venere, a drugi s Marsa...i slično...a to su čiste gluposti!!! Dobro, neke(većinom) zanimacije su nam drugačije...ali i oni testovi, tipa...kakav je on tip...mačo ili mekušac...kakva si ti osoba...na koje likove padaš...kako ga osvojiti...pospremi ih u ladicu...i ostala marketnička sranja...su jednostavno sranja!!! Ljudi su toliko postali ufurani u to...da su jednostavno počeli stigmatizirati jedni druge( poput robota-sivi-crni-bijeli-ljubičasti....)....a prije svega zaboravilii da smo svi mi samo OSOBE!!! A što je s ljubavi?? Zašto još nitko nije to definirao??? Zašto pjesnici koriste metafore...umjesto da kažu točno ono što misle??? BOJE SE!!! Znaju, slabi su ako su iskreni...ukratko...najebat će!!! I s prijateljstvom je ista stvar...i nema dovoljno iskrenosti...zbog straha...za koji smo si sami krivi...mi sami smo dobre ili loše osobe( i jedni i drugi mogu biti vragovi...)...i zato mrzim kada mi cure nabace spiku...muška šovinistička svinja...zbog toga što je lik rekao odmah što misli...bio je iskren i najebo je!!! A koliiko puta je cura svojom neiskrenošću zajebala...pa nikom ništa... a bilo je i obrnutih situacija a i kombinacija..i evo ga, možda sam blizu zaključku...svi mi imamo mane...ali jedna najveća je strah od suočavanja sa onim što je, treba priznati i sebi, a i drugima...tako ćemo lakše živjeti...s tolikim razlikama...koje su samo površne...u svojoj prići ja nisam imala hrabrosti priznati...njemu....a u priči moje frendice...a radilo se, (i još se radi), o prijeteljstvu...jedna drugoj...i tako se ponašamo kao idioti...a isti smo...pa, drugi put kad napravimo sranje, ili bilo što drugo..kad osjećamo neš´...priznajmo...i olakšajmo jedni drugima...a nemojmo se praviti i stavljati krinke super heroja...jer smo tada najveće kukavice...ili još gore, sve stavljati pod objašnjenje da je on tipično muško...ili tipično žensko...nema toga...post nema glavu, ni rep, ali tu je nekakav sadržaj...izmješan...ljubav i friendship...ali ne idu oni jedno bez drugoga...SVI SMO MI SAMO OSOBE...znam da to svi znate...ali morala sam makar malo danas..se ispucati...
wavewave.....pozzich....svima....Dei, Mariji, dudi&jerki, neshvaćenoj, maloj punkerici, velikoj gangsterici,Pupsi,˝povijesnom komentatoru˝...ma svima...i onima na moru...i na kopnu...wavewave
...svima BIIIGGG KISSSSkisskisskiss

P.s.jedva ćekam sutra...jeeeeeeeeeeeeeee...heheheheheehehehehehehhe

21.07.2006. u 18:40 | 47 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

E,pa ja sam vam jedna klasična ludacha..kojoj je dosadno..pa evo da napravim blog..
heeeeee....


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


NESTO O MENI:

-rođena sam 20.06.´90, sad mi je puuunih 16-est!!!
-živim u Vinkovcima, ali u školu idem u Vukovar...
-sad ću drugi srednje, ekonomska, upravni...
-imam dva burazera...dosadnjakovići...

....koja više...

-volim klafrati na telefon; starcima dižem kose na glavi, ah, mora se malo, ne !?smijehsmijeh
-najfrendica mi je naj osoba na svijetu, tu žensku ´ko upozna, shvatit će, e, da, to je Andrea(Dea)thumbup;ma,joooj, voliiim tu zenskicukisskisskisskiss
-moja najveća MANA mi je znatiželja; stoput sam se uvalila u shit i ispusila zbog svog nosa, koji...a ne bi ja rekla da je bio gdje mu nije bilo mjesto, već koji je... a šta ja znam, išao za privlaćnom mirisom,hee-hee-eh da!!!
-upoznavanje s ljudima me oduševljava, uživam u tom´, a tek ak´mi se osoba svidi...
-volim čitati sve i svaš, od knjiga za lektiru, do onog za što mi oko zapne...bestselleri
-nisam religiozna, ali nisam ni čista ateistica, vjerujem u neš, al´šta ja znam u šta...najprije u sebe i ljude koje volim...
-kuhanje me opušta, puni baterije,a ujedno i zabavlja...svi ti mirisi i okusi...
-kad smo kod okusa, volim crnu čokoladu i baklavunjaminjaminjami, a tek cvjetaču i špinat sa sirom ili vrhnjem...njamiiii!!!
-ovisnica sam o kavi, i kavu s curkama, ne bi propustila za niš´!!!
-slušam sve(osim starkelja), ali najviše volim klasiku i jazz, a hip-hop mi je ludnica..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

iSkOrIsTi MoJe MaNe....
...moram da ostanem trezna, moram, jer NIKAD SE NE ZNA...
...možda, baš s tobom ga PREVARIM...
MORAM, A ZNAM DA JE KASNO....
....pa da, već ti je jasno...TU SI ,DA NJEGA ZABORAVIM....IsKoRiStI mOjE mAnE.....
**iskoristi moje mane, sutra pričaj na sve strane da ovakvu nisi imao...neka čuje...neka sazna...to neka mu bude kazna...što se samnom samo igrao** ...neka čuje....neka tuguje

...možda te mane su prednost...
...možda još imaju vrijednost...
možda baš nešto sam posebno...
telo...što bolu se uči...lice što osmeh ga muči...
*možda baš to ti je potrebno*
****IsKoRiStI mOjE mAnE****
------------------------------------------------------------------------
´ko zna(ah, niko,niko ništa ne zna krhko je znaje!)...

Možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje...

Još bi nam mogla desiti se ljubav, desiti, velim...
.....ali ja ne znam, da li da je želim....ili ne želim...

****pOvRaTaK****
---------------------------------------------------------------------

LJUBAV JE POPUT PUTOVANJA. NA PUT KREĆEMO S RAZNIM NADAMA, USPUT DOŽIVLJAVAMO SVAŠTA, A NA KRAJU SE SUSREĆEMO S ODREDIŠTEM....stvarnost
********************************************************