Joj, ljudi moji, evo mene...iz svatova!! Ma ko crknuta riba sam, bole me noge, i spava mi se!!! Jutros smo se vratili oko 4 ili tak´ neš´, a ja sam zaspala tek u 6!!!!!! (nisam trebala piti kavu...) Neda mi se ništa pisati, ali evo radi reda...svatovi su bili dosadni...sestrična i ja bile pored drugih svatova i slušale cajke...ova mjuza tu bila je KOMA! Hrana, nisam je ni okusila, ništa...sam sam pila vinopartypartyparty...ali nisam se nacugala-he-he Bilo je dosadno, pa smo više bile vani u gradu...većeras je onaj koncert, onaj luđak od nutDvornikanut dolazi, ne znam ´oću li ići, eeee, da me sad netko može izmasirati;moja mama ne zna...
eto.......
pozich svima

wavekisswavekisswavekiss

08.07.2006. u 11:33 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

E,pa ja sam vam jedna klasična ludacha..kojoj je dosadno..pa evo da napravim blog..
heeeeee....


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


NESTO O MENI:

-rođena sam 20.06.´90, sad mi je puuunih 16-est!!!
-živim u Vinkovcima, ali u školu idem u Vukovar...
-sad ću drugi srednje, ekonomska, upravni...
-imam dva burazera...dosadnjakovići...

....koja više...

-volim klafrati na telefon; starcima dižem kose na glavi, ah, mora se malo, ne !?smijehsmijeh
-najfrendica mi je naj osoba na svijetu, tu žensku ´ko upozna, shvatit će, e, da, to je Andrea(Dea)thumbup;ma,joooj, voliiim tu zenskicukisskisskisskiss
-moja najveća MANA mi je znatiželja; stoput sam se uvalila u shit i ispusila zbog svog nosa, koji...a ne bi ja rekla da je bio gdje mu nije bilo mjesto, već koji je... a šta ja znam, išao za privlaćnom mirisom,hee-hee-eh da!!!
-upoznavanje s ljudima me oduševljava, uživam u tom´, a tek ak´mi se osoba svidi...
-volim čitati sve i svaš, od knjiga za lektiru, do onog za što mi oko zapne...bestselleri
-nisam religiozna, ali nisam ni čista ateistica, vjerujem u neš, al´šta ja znam u šta...najprije u sebe i ljude koje volim...
-kuhanje me opušta, puni baterije,a ujedno i zabavlja...svi ti mirisi i okusi...
-kad smo kod okusa, volim crnu čokoladu i baklavunjaminjaminjami, a tek cvjetaču i špinat sa sirom ili vrhnjem...njamiiii!!!
-ovisnica sam o kavi, i kavu s curkama, ne bi propustila za niš´!!!
-slušam sve(osim starkelja), ali najviše volim klasiku i jazz, a hip-hop mi je ludnica..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

iSkOrIsTi MoJe MaNe....
...moram da ostanem trezna, moram, jer NIKAD SE NE ZNA...
...možda, baš s tobom ga PREVARIM...
MORAM, A ZNAM DA JE KASNO....
....pa da, već ti je jasno...TU SI ,DA NJEGA ZABORAVIM....IsKoRiStI mOjE mAnE.....
**iskoristi moje mane, sutra pričaj na sve strane da ovakvu nisi imao...neka čuje...neka sazna...to neka mu bude kazna...što se samnom samo igrao** ...neka čuje....neka tuguje

...možda te mane su prednost...
...možda još imaju vrijednost...
možda baš nešto sam posebno...
telo...što bolu se uči...lice što osmeh ga muči...
*možda baš to ti je potrebno*
****IsKoRiStI mOjE mAnE****
------------------------------------------------------------------------
´ko zna(ah, niko,niko ništa ne zna krhko je znaje!)...

Možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje...

Još bi nam mogla desiti se ljubav, desiti, velim...
.....ali ja ne znam, da li da je želim....ili ne želim...

****pOvRaTaK****
---------------------------------------------------------------------

LJUBAV JE POPUT PUTOVANJA. NA PUT KREĆEMO S RAZNIM NADAMA, USPUT DOŽIVLJAVAMO SVAŠTA, A NA KRAJU SE SUSREĆEMO S ODREDIŠTEM....stvarnost
********************************************************