< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

me and my life

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic

O MENI:

Ime: Danica
Prezime: nije važno
Škola: Gimnazija Karlovac

Što volim:
-postene i dobre ljude
-alkohol
-svoje dobre frendove
-more
-plavu boju
-praznike
-bit zaljubljena(kad je uzvraceno)
-bracu
-izlaske
-rukomet
-sunce
-prirodu


Što ne volim:
-mrzovoljne i zivcane ljude
-riganje
-skolu
-rakiju
-grah
-bit nesretno zaljubljena
-kad me fredovi napuste
-dvolicnost
-bahatost
-umisljenost

srijeda, 02.07.2008.

Popravni...

Ljudi moji...da vam idem opisivati osjecaje koje sada osjecam mislim da nebi mogla to bas rijecima opisati...sve je tako pomijesano u meni...kao neko jelo koje niti ne znas dali je slano ili slatko,ili pak kiselo ili gorko...strah me od sugavih popravni svakim danom sve vise...imam osjecaj da necu uspjet...ne idem van do utorka...sranje dok su svi vani ja trunem u ovom paklenom vrucem stanu...jbg...bas se pitam sto mi je to trebalo...al to nebi bila ja...znam da u nedjelju necu moci spavati pa viljudi koji me vidite u ponedjeljak nemojte se cudit na kaj licim...s druge strane osjecam se jako sretno...pogodite...je...decko je u pitanju...iskreno mislimda sam se zatelebala ko idiot...lebdim kao jesenji list...mozda bi mogla opisati ovako svoje osjecaje...osjecam se kao list koji je pao sa stabla jadan ruzan i truo...i svi ga gaze na cesti...a opet osjecam se kao cvijet koji tek sada treba vidi sve ljepote zivota...sve mi se mijesa u meni...ne bas dobro...crno vino i cola idu..ali vino,piva,rakija,vodka bas i ne idu...e tako je sad meni sa svim ti osjecajima...al bude valjda sve to proslo...nadam se...normalne su te povremene krize...tjesim se tako da ne pocnem mislit jos da sam iluda...onda mogu sam u vrapce...ak tamo zavrsim posjetit cete me...jel da...joj jedva cekam da izadjem iz ove rupe crnila,sraha,uzasa,neznanja...i da se nadjem na livadi punoj cvijeca(premda sam alergicna)i ljepote ovog sada zivota...steta sto sada sa svojim zbunjenim i pomalo umornim ocima ne mogu vidjeti ljepote koje sve pruza ovaj zivot...ali ja sam uvjerena da jednom ocu...iskreno ne znam sto me puklo da tako duboko danas zavirim u svoj ionako ne previse dugacak zivot...samo cu vam jedno reci...pocnite cijeniti stvari prije nego ih izgubite,jer tada najcesce je vec kasno...pozz:sara,zoya,tini,begi.ladiki,kikiu,vecu,ani,stipi i svima ostalima...

- 21:34 - Love me SaMo(56) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.