eo pošto neki ljudi navaljuju.. pa da i foke budu dio ekipe :D

-Najjača foka :)


-Foka :))


-Male fokice :)))


-Foketina :D


-Fokica ;)


carpe diem ;)Aj Em D Men Nau

petak , 05.01.2007.

Nova godina a mi stari...

smijeheto došla još jedna nova godina pa pošto nisam prije pisala želim svim ljudima SVE NAJBOLJE thumbup u ovoj godini, pa čak i onima koje baš neš i ne volim koji me znaju znat ć o kome pričam khm...bang
pa da...
i tako bili mi kod Blaža za novu godinu bilo super oooo daaaa yesyesthumbup fino smo se naplesali najeli sveganjaminjami osim nečega što ni ne želim spominjat puknucu
...a bilo je i cuge naravnopartyparty obilje svega i svačega čak je i ostalo yes, slika nemam jer nisam ih još dobila naravnobang jel tako sunce moje headbangheadbang

e a u ovoj godini sam odlučila promijenit par stvari, ništa osobito osim mog ponašanja, ispada i tak toga... Pokušat se suzdržat od mog kako drugi kažu preburnog reagiranjarolleyesrolleyesrolleyes al štaš kad sam taka il me prihvati il nemojroflrofl
ali smeta me kad neko dira u ono što je moje burninmadburninmad i ko to bude radio bit će po p....i yesyesyesyes

eto nadam se da te se svi ljepo zabavili za novu onako kako ste željeli ili bar približno...smijehsmijehsmijeh

danas sam vadila krv headbang
jbt ova iscjedila iz mene 5 L krvi bangbang jadna ja kud sam kršna al neka joj roflrofl

i tako... eto kisskiss svima posebna zna se kome, mome malom cerek jel...

kiss i mahwave

- 18:03 - Talk to me... (32) - Don't touch this.. - -

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..::neke čudne slike::..
-ja!!ako neko ne znawavebang

-izgleda opet jasmijehbang

-Neki zgodni liksmijehcerek

-Macakissi Žlabi wave

-Žlaban waveheadbang

-Maca moja ludlud

-Poluobučen Domac smijeh

-Leptir i Zmajwave

-moje sunce i Gucthumbup

-Maca i Buda kuL slika rofl

-Pocika i Dume wink

-Žlaba,Pocika i Ćofiwink

-Ekipica na vikendicithumbupwave

-Monstrumi čupavciroflthumbupthumbup

-Wule gitaristroflyesyes

-Ja i Wule-akrobacije hehelud

-Gaž,Kuzma,Buda i Boemludmah

-Barky legendapartywave

-Gaž hi-men ludyes

-Ja i Dumethumbupthumbupsmijeh

..::Something about me::.. Ja SaM ---> Daca rolleyes
I ImAm GoDiNa---> 20, dijete Černobila headbang
ObOžAvAm ---> Konje :))cerek
U HoRoSkOpU ---> VaGa
BraK ---> Ma kaki brak smijehthumbup
TrEnIrAm ---> Jahanje,već 5 godina smijeh

Ako me trebate tražite na...

---> mail-u ---> daca_209@net.hr
---> msn-u ---> dacaaaaaaaa@hotmail.com
---> icq-u ---> 190-070-501rofl