eo pošto neki ljudi navaljuju.. pa da i foke budu dio ekipe :D

-Najjača foka :)


-Foka :))


-Male fokice :)))


-Foketina :D


-Fokica ;)


carpe diem ;)Aj Em D Men Nau

srijeda , 20.12.2006.

Kud svi tu i ja jel...

Što reći sada na ovom početku početaka ne znam ni ja samabang
Da kažem da sam dobre volje nisam... nono
Problemi od naprijed nazad šta ja znam više odakle burninmadburninmad

Alii ja vozim polako i ne brinem, wahahahahahhahah....headbangheadbang

Ah da ja se zajebavam ko inače... Pokušav riješavat probleme moje, svoje, tuđe i naše i tak to jel dok jednom ne puknucuheadbang

Faks je još uvijek na mjestu čak su ga i preuredili ali mi se selimo stalno heheheheh... ovo nije smiješno headbang

Možda me vidite po gradu da se vozikam... ako me slučajno skontate bježite hehhehehehe... (moj savjet...) smijehyesyes

I tak šta reć osim... osim... a ništa smijehsmijeh uživajte mi ljudi, množite se hehehehehe ...
I tak... wavemah svima jel i kisskiss svima... dobro ne svima baš aj smijeh al ono jel....
I da poručujem mojoj foki onojlud ne se živcirat ne ne i bi gud... hehehe
bikaz ju nou
--->

- 23:00 - Talk to me... (20) - Don't touch this.. - -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..::neke čudne slike::..
-ja!!ako neko ne znawavebang

-izgleda opet jasmijehbang

-Neki zgodni liksmijehcerek

-Macakissi Žlabi wave

-Žlaban waveheadbang

-Maca moja ludlud

-Poluobučen Domac smijeh

-Leptir i Zmajwave

-moje sunce i Gucthumbup

-Maca i Buda kuL slika rofl

-Pocika i Dume wink

-Žlaba,Pocika i Ćofiwink

-Ekipica na vikendicithumbupwave

-Monstrumi čupavciroflthumbupthumbup

-Wule gitaristroflyesyes

-Ja i Wule-akrobacije hehelud

-Gaž,Kuzma,Buda i Boemludmah

-Barky legendapartywave

-Gaž hi-men ludyes

-Ja i Dumethumbupthumbupsmijeh

..::Something about me::.. Ja SaM ---> Daca rolleyes
I ImAm GoDiNa---> 20, dijete Černobila headbang
ObOžAvAm ---> Konje :))cerek
U HoRoSkOpU ---> VaGa
BraK ---> Ma kaki brak smijehthumbup
TrEnIrAm ---> Jahanje,već 5 godina smijeh

Ako me trebate tražite na...

---> mail-u ---> daca_209@net.hr
---> msn-u ---> dacaaaaaaaa@hotmail.com
---> icq-u ---> 190-070-501rofl