eo pošto neki ljudi navaljuju.. pa da i foke budu dio ekipe :D

-Najjača foka :)


-Foka :))


-Male fokice :)))


-Foketina :D


-Fokica ;)


carpe diem ;)Aj Em D Men Nau

subota , 23.09.2006.

e mene ovdje nije bilo 4545437548786 godina... smijehsmijehsmijeh ali eto povodom ovog događaja morala sam se javit...

DANAS JE MENI I MOJOJ LJUBAVI 5 mjeseci smijehcerekcerekcerek i baš sam hepi i sva sam neka lud wuhuuuuu smijeh

stavit ću par slikica od mog fokyja yesyes
ugl... eto... uživajte mi... ne posjećujte me hehehehe i tak...

kiss svima a posebno mom fokyju najdražem jedinom smijehsmijehsmijeh

cerekcerekcerekVOLIM TE foky cerekcerekcerek




- 00:24 - Talk to me... (24) - Don't touch this.. - -

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..::neke čudne slike::..
-ja!!ako neko ne znawavebang

-izgleda opet jasmijehbang

-Neki zgodni liksmijehcerek

-Macakissi Žlabi wave

-Žlaban waveheadbang

-Maca moja ludlud

-Poluobučen Domac smijeh

-Leptir i Zmajwave

-moje sunce i Gucthumbup

-Maca i Buda kuL slika rofl

-Pocika i Dume wink

-Žlaba,Pocika i Ćofiwink

-Ekipica na vikendicithumbupwave

-Monstrumi čupavciroflthumbupthumbup

-Wule gitaristroflyesyes

-Ja i Wule-akrobacije hehelud

-Gaž,Kuzma,Buda i Boemludmah

-Barky legendapartywave

-Gaž hi-men ludyes

-Ja i Dumethumbupthumbupsmijeh

..::Something about me::.. Ja SaM ---> Daca rolleyes
I ImAm GoDiNa---> 20, dijete Černobila headbang
ObOžAvAm ---> Konje :))cerek
U HoRoSkOpU ---> VaGa
BraK ---> Ma kaki brak smijehthumbup
TrEnIrAm ---> Jahanje,već 5 godina smijeh

Ako me trebate tražite na...

---> mail-u ---> daca_209@net.hr
---> msn-u ---> dacaaaaaaaa@hotmail.com
---> icq-u ---> 190-070-501rofl